Ana içeriğe atla

konyadan alanya gökbel yaylasına ordada gökbel rodeo yarışına


konyadan alanya, gökbel yaylasına , gökbell rodeo yarışını izlemek



bu pazar günü alanya nın gökbel yaylasında gökbel rodeo etkinliği adında yarışma yapılacak diye facebook gurubundan bilgi vede davetiye geldi, alanyalı arkadaşların konyalı larıda aralarında görmekten onur duyacakları nı bildirmeleri vede yarışmasmasanızda bizlere seyirci olarak katılmamız konusunda ricada bulundu,

bizde konya mt den alosyi abi ve iki arkadaş daha cumartesiden düştük yollara,

giderken ıslandık yaz günü yaz yağmuruna yakalandık dönüştede ıslandık yaylanın rakım ının yüksek olacağını akdeniz ikliminden çıkıp karasal iklime gireceğini ummamıştık, üst taraflarda ceketler kasklar vardı ama ayaklardı günlük terlik pantolonlar yazlık biraz ıslandık biraz kurulandık derken konyadan gelen ekiple ben hadim ilçesinde buluşup yola devam ettik iyi seyirler dilerim umarım keyif alırsınız.

hadimde petrol çıkışında arkadaşları bekledim orda buluştuk







sonra taşkent ilçesine kadar devam ettik





taşkentin çıkışında ilk yağmura yakalanmamız bir çatı altı bulup attık kenidimi oraya yarım saat bekledik çıktık yola yukarıda yine yağmur başladı taki bir cami buluncaya kadar yola devam ettik





kameramana dayının hali böyle konya belediyesinde çalışıyor heralde









kameraman abi kumaş pantolonun suyunu sıkıyor ;)



alosyi abi ekip tamam bizi izliyor kenardan elinde kamera ile



imam yoktu camide hemen arkadaş yerini aldı



artık yağmur durmuş yola çıkmıştık





yaylanın girişinde toprak yola saptık 20 km toprak yoldan tırmanıp yaylaya ulaştık










akşam hava kararmaya başlayınca kalp alanındaydık bu gece burda kalıp yarışları izleyip geri dönecektik kurduk çadırları







demledik çayımızı ettik sohbetimizi









adı yayla ama herşey mevcut, fırın lokonta kahve benzin ne ararsan sabah kahvaltıya toplanıp yarışları beklemeye başladık














artık yarışlar başlamak uzere







ve start alıyor yarışçılar bundan sonra bol resim var ama aralarından bir kaçını yükleyerek seyir keyfinize bırakıyorum





































koyun can derdinde bizim alosyi et derdinde



























































































yarışma artık son buldu çok resim var dı ama buraya yüklediğim bile fazla gelecektir eminim

dönüş yolunu bu zirvesi dumanlı yoldan yapalım dediler

benim motor toprak yolda iyi gitmez dedim ama mecbur guruba uydum sora sora eğri göl yolunu bulduk ama hesaba katmıdığımız bir şey vardı yağmur yağmurdada sıkıntı yoktu ama yağmur dolup ön çamurluk dolunca yol alamaz oldum yatıra yatıra motoru asfaltı zor buldum anlayacağınız bayakı rezil oldum
















keyifli seyirler dilerim , buraya kadar geldiyseniz resimlerin hepsine bakmışsınız demektir izlediğiniz için tşk ederim

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı  Merhaba arkadaşlar öncelikle bu siteye tesadufen rastlamıstım ve bu siteye üye oldugum gunden bu gune hayatımda çok şey değişti motor bilgisi olarak ve daha öğrenmem gereken çok şeyin oldugunu anladım. Motorcuyum diyen arkadasların Motorcuyum demeden önce bu siteden bir kere gecmesi gerektigini ögrendim. Arkadaslık,dostluk ve yardımlasma. Bilgi paylaşma konusunda birbirine yardım etmeyi bir görev bilen arkadaslar beni bu siteye abone etti Hepsine teşekkur ediyorum. Ve girdiğim günden beride Kendimi sizlere Tanıtmamanın bir ezikliğini yaşıyorum. Tanışma bölümünü sonradan farketmiştim   Beni affedin artık. İsmim adil Ankarada yasıyorum Motor sevdalısıyım. Tiger 250cc  Namı diğer Kanuni  Asıl konumuzda Almak istedigim motoru sonunda Tiger 250cc'yi Aldım Arkadaslar ve cok mutluyum inanın. Merak eden arkadaslara Motor hakkında bilgi vermek istiyorum. Bundan önceki Motorum Mz301cc idi uzun bir süre Forumlarda Satmak için ugra