Ana içeriğe atla

hadim, taşkent, kuş yuvası ve alanya gezimiz,


hadim, taşkent, kuş yuvası ve alanya gezimiz,



Öncelikle hepinize selamlarımı sunuyorum.

Biz de Konya mt olarak bir gezi yapalım dedik. Ama katılım üç tane cbf ve birde salcano ile gerçekleşti, rotamız ben bozkırdan yola çıkacaktım, arkadaşlarda konyadan gelecekti , hadim de buluşup kuşu sonra Taşkent üzeri kuş yuvası denen mevkiden dönecektik ama kuş yuvasına varınca birde Alanya yapalım deyip Alanya Manavgat Seydişehir üzerinden arkadaşlar Konya ya bende bozkıra geri döndüm. Belki mt ailesi için küçük ama biz ler için büyük bir gezi idi. Sonucta Pazar günü vakit dar gidilecek yol uzun ama motosikletlerimiz küçük hacimli idi. Birde bunun üzerine akşam yolculuk yapmayı sevmeyen forum ve Konya mt nin aktif üyesi Mbüyük eklenince kuş yuvasından sonraki dönüş yolu tekrar aynı yoldan değil Alanya üzeri yapma fikri aralık vermeden geri dönmek üzerine hesaplanınca dönüş yolu durmaksızın oldu. Bu arada yine forum üyeleri fat280 alanyaya gelince bizi beklediği bildirmişti. Ama hemen geri dönmek için vakit kaybetmemiz gerekiyordu. Bu yüzden fat280 yanına ugrayamadığız için özür diliyorum kusurumuza bakmasın.

Gezimizden birkaç foto eklemek istiyorum kusurlarımız varsa affola,,,




Sabah giderken yollar hep böyle idi. Bol vırajlı.



Yol üzeri bozkır baraj çalışmaları Konya ovasına gıdecek olan mavi tunel projesının devamı






[imghttps://lh4.googleusercontent.com/-QyEe_AK5PAo/Ub_0wz__ZaI/AAAAAAAACBQ/rtFeRyxL5PU/w800-h533-no/IMG_6846+%2528Kopyala%2529.JPG][/img]

Dedemli belediyesi yol ayrımı



Korualan kasabası.



Hadim ilçesine girdik burada arkadaşlarla buluşacagım.









Hadimde Hz. Hadimi hazretleri bulunmakta ve adına yapılmış bir cami










10 dakika gibi bir beklemeden sonra Konya mt den gelen arkadaşlarda cbf leri ile geliyorlar




Arkadaşın bırınde kask fılan yok abi kullanmıyorum dıyor bıze göre sıkıntı yok.

Arkadaş 500 km kask kullanmadan yaptı…kızmayın sonra bızede onada kımseye zorla bır şey yaptıramayız.















Akşam yolculugu sevmeyen arkadaşım forum uyesı mbuyuk.



Daha sonra taşkentte mola verıyoruz…











Çeşmenın hıkayesınını anlatan heykel…



Daha sonra taşkentı ızlemek ıcın kıble dagı dıye tabır edılen daga cıkıyoruz.













Yol bıttı parmaklıklar benım salconun yolunu kestı ama manzara harıka







Adı Taşkent ama harbidende Taşkent…







Benden hatıra fotosu



Torosların yuksek rakımında oksıjen manyagı olan salco saşırdı ben enduroyum çekılın yoldan dedı tabelada hatıra fotosu cektırdı.



Yavaş yavaş kuş yuvası geçidine doğru gitmek istiyoruz yükselti fazlalaşıyor yollar bozuluyor,,,

İlk defa gideceğim kuş yuvasına üc beş yıldır her sene gidecem deyip karar verip tek başıma yola çıkamazdım kısmet bu seneymiş,















Yolda taşlar dagdan yuvarlandı bız gecmeden hemen once neysekı bızde bır zarar yok.



Bırımız yayan gectık once otekı arkadaşlara gel gel yaptık bu arkadaş hala taş düşermi diye baka baka zor gecti.














Yol üzerinde kuş yuvası gecıdınden once son bır köy var burada lokanta bakkal mevcut bızde bır atıştırma yapıp yola devam edıyoruz.

Sırada beklenen yer kuş yuvası var buyurun resımler











































Bulutlar daglardan gecıyordu





Bu arkadaş cross yapa yapa gidiyordu bizi gördü bir ara gaz daha vardi pati attırdı

Virajı bir alışı var sanarsınız uçacak biz korkumuzdan zorlan gidiyoz araba gelince duruyoz yol veriyoz

Arkadaş tapa gaz helal olsun demekle beraber inşallah uçmaz uçarsa kimsede bulamaz dedik bu arkadaşı yüzümüzde bir tebessüm güldük moralimiz yerine geldi,,

Çünkü burada bir kaza yapan araç 7 kişinin ölümüne sebeb olmuş ve cenazeler bir haftada zor çıkartılmış diye anlatıldı yolda gelen bir dayıdan az sonra onunda fotoları var.










Dayımız Alanya dan bize geçit hakkında bilgiler verdi ölenleri kalanları motorları sordu 7 kişi vurmuş 28 sene ceva evinde kalmış benda muz tarlası para çok bu motorlardan alayım madem dedi, yedik içtik anlattı eğlendik ve yola devam etmeye karar verdik Konya ya aynı yoldan dönmektense Alanya üzeri dönmeye karar verdik,

u

calışmalar vardı heralde tunel yapılacak.

















Ve alanyadayız. Yolda hıc durmadık alanyada durmadık yokla bir cbf li abi daha geldi muhabbet ettik,

Burada kırmızı işikların süresi 2 dakika devamlı kırmızıya yakalandık her duruşta muhabbet devam etti öteki abiyle yolda kırmızı işikta fotolar bile çektik…x
































Pılakam denız havasına dayanmadı cıvatalar dökulmeye başladı







Ve dönüş yolu



Ve ötekı vıdedada düştü salco döküldü yolda…













Konyanın havası adamı böyle üşütür işte alanyada yanıyıdık





Vede salco benı yolda komadı plaka harıc artık sona geldık





Ve ayrılış onlar konyaya ben bozkıra dödndum…






Kazasız belasız döndük sıkıntı motorların cc kücüktü rampalarda yetmez oldu,

E haliylen bizde kıloluyuz,,,

Toplamda 500 yaptık,

Şu an bu yazıyı okuyorsanız demekki sonuna kadar bakmaşsınız ,,

Zaman ayırıp incelediğiniz için tşk ederim,,,

Resimler yüklenirken sorun olabilir, kusura bakmayın

Sağlıcakla kalın tekeriniz düz bassın,,,,

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı  Merhaba arkadaşlar öncelikle bu siteye tesadufen rastlamıstım ve bu siteye üye oldugum gunden bu gune hayatımda çok şey değişti motor bilgisi olarak ve daha öğrenmem gereken çok şeyin oldugunu anladım. Motorcuyum diyen arkadasların Motorcuyum demeden önce bu siteden bir kere gecmesi gerektigini ögrendim. Arkadaslık,dostluk ve yardımlasma. Bilgi paylaşma konusunda birbirine yardım etmeyi bir görev bilen arkadaslar beni bu siteye abone etti Hepsine teşekkur ediyorum. Ve girdiğim günden beride Kendimi sizlere Tanıtmamanın bir ezikliğini yaşıyorum. Tanışma bölümünü sonradan farketmiştim   Beni affedin artık. İsmim adil Ankarada yasıyorum Motor sevdalısıyım. Tiger 250cc  Namı diğer Kanuni  Asıl konumuzda Almak istedigim motoru sonunda Tiger 250cc'yi Aldım Arkadaslar ve cok mutluyum inanın. Merak eden arkadaslara Motor hakkında bilgi vermek istiyorum. Bundan önceki Motorum Mz301cc idi uzun bir süre Forumlarda Satmak için ugra