Ana içeriğe atla

Honda CRF250L



Honda CRF250L
Dostlar sizce bu motor memleketimize gelir mi?
Motorun ingiltere fiyatı ile CBR250R'ın ingiltere fiyatı aynı.
Eğer Türkiye'ye de CBR250R fiyatıyla gelirse
WR250R'a ulaşamayan yurdum insanına KLX250'nin yanında
hem daha güçlü hem daha uygun fiyatlı
hem de japon kalitesinde bir makine seçeneği daha olur...



MOTOR
Engine Displacement 250cm3
Compression Ratio 10.7: 1
Max. Power Output 17kW/8,500min-1 (95/1/EC)
Engine Type Liquid-cooled 4-stroke DOHC single cylinder
Bore x Stroke 76 x 55mm
Carburation Programmed fuel injection system (PGM-FI)
Max. Torque 22Nm/7,000min-1 (95/1/EC)
Fuel Consumption 19.9 m/l (90.4mpg - WMTC mode* - Class3-1 - Honda in-house measurement)
Ignition System Full-transistor battery ignition
Fuel Tank Capacity 7.7litres
ŞANZIMAN
Transmission Type Constant mesh 6-speed
Final Drive Chain
Clutch Wet multiplate with coil springs
Primary Reduction 2,807
ÖLÇÜLER VE AĞIRLIK
Frame type Semi-double cradle
Ground Clearance 255mm
Seat Height 875mm
Dimensions (L×W×H) 2,195 x 815 x 1,195mm
Wheelbase 1,445mm
Kerb Weight 144kg
TEKERLEK, SÜSPANSİYON, FREN
Tyre Size Rear 120/80-18 (62P)
Wheels Front Wire Spoke 21 x 1.6
Wheels Rear Wire Spoke 18 x 2.15
Brakes Front Hydraulic disk (256-mm brake disc/2-piston caliper)
Tyre Size Front 3-21 (51P)
Suspension Rear Swing arm (Pro-link suspension system) 40mm diameter cylinder
Brakes Rear Hydraulic disk (220-mm brake disc/1-piston caliper)
Suspension Front Telescopic (Inverted) 43mm diameter slide pipe


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

falcon sport 100 lüx

Motor Tipi Tek Silindir - 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı Hacim 97.8 cc Max. Güç 9000 d/d - 7 kw - 9.4 Hp Max. Hız 90 Km/h Vites 5 Vitesli Manuel Ateşleme CDI / Elektrikli Marş / Kick-Start Akü 12V / 7 Ah Yakıt Tankı 11 Litre Yakıt Sarfiyatı 1.8 L / 100 Km Ağırlık 98 Kg Max. Yük 160 Kg Uzunluk 1950 mm Genişlik 750 mm Yükseklik 1070 mm Frenler Ön, Arka Kampana Lastik Ölçüleri Ön, 2.50 - 18 • Arka, 2.75 - 18