Ana içeriğe atla

İstanbul Ödemiş, Efes, Şirince, Çeşme, Alaçatı Gezimiz 950 KM 29 Ağus.- 3 Eylul


İstanbul Ödemiş, Efes, Şirince, Çeşme, Alaçatı Gezimiz 950 KM 29 Ağus.- 3 Eylul

İstanbul’dan Ödemiş, Efes, Şirince, Çeşme, Alaçatı Gezimiz 950 KM 29 Ağustos 2012- 3 Eylül 2012
Arkadaşlarımızla her yıl çeşitli motosiklet gezilerine çıkarız. Bunların bazıları kendi düzenlediğimiz yerler, bazıları da Emok motosiklet festivalleri olur. Bir aksam masada otururken, Tamer arkadaşımızdan bir fikir çıktı ve dedi ki genelde sizlerin bütün gezi, rota ve bütçe planlamalarını ben yapıyorum ve sıkıldım dedi …Durum böyleyken bundan sonra her yıl aramızdan her biri bizleri kendi memleketine götürsün ve bu yıl benim memleketime gideceğiz dedi. Kendisi Ödemiş’ten ve her zaman olduğu gibi rotayı o belirledi. Rotamız şöyle idi… İstanbul Yenikapı’dan Bandırma’ya geçeceğiz inince hemen çiboreklerimizi ve çaylarımızı içtikten sonra (Yoldaki enerjimizi sürdürmek için) Balıkesir üzerinden Akhisar’dan Salihli Ödemişi geçerek Bozdagin virajlı yollarini tırmanarak Gölcükteki otelimize yerleşecektik. Motorlarımızı İzmir’e bıraktıktan sonra oradan üç geceliğine Çeşme’de kalıp günlerimizi Aya Yorgi Paparazzi ’de geçirecektik. Gezimiz 3 motor ve bir araba ile başladı Tamer Çamkıran KTM 950 Adv., Fatih Numanoglu Vstorm 650, ben Cuneyt Yavas Bandit GSF 650 SA, Atakan Utku motorunu satıp yeni motorunu alacağı için yorulanlara desteği ve Gopro çekimlerinin mükemmel olmasını sağladı, Hakan Çapar arabası ile katılıp bize lojistik destek ve yol fotoğraflarının çekilmesine imkan kıldı. Son bir not olarak da bizim gezilerimizin çok büyük kısmı, hepimiz diyet yaptığımız için, yollarda o yörenin nesi meşhur ise yemeden geçmemekle olur bunu da eklemeden edemeyeceğim…Simidi sizlerle fotoğraflarımızı paylaşıyorum…

































Simdi yolda motosiklet sur sur nereye kadar değil mi? Bizlerin de karni acıktı Salihli’nin odun köftesi meşhurmuş ondan yiyelim dedik. Çok açtık yedik ama porsiyonları düşüktü ve üstüne üstlük bize çıkarılan hesap kişi başı 25 TL idi.. Bir an kendimi İstanbul’da Bağdat Caddesinde sandım. Tabii ki bu ne böyle tarzından itirazlar oldu ise de Şef garson ben olsam ben de vermezdim bu kadar az köfteye bu parayı deyince biz de kendimize daha makul fiyata daha besleyici lezzetler bulmak üzere yollara duştuk …Motorsikletlerinizle Salihli’den geçerken dikkat derim. 
İste odun köftesi…



Golcuge giderken yanlis yola sapinca Hakan arkadasimiz moralleri düzeltmek için arabaya güzel bir müzik koydu eh Egeli olanlar da bos durmadi tabii ki 

Bizler de Egeliler kadar olmasa da Fatih arkadaşımızın oğlu Uluç ile ayak uydurmaya calıstık.
İnsanın hayatında fotoğraf çektirebileceği ilginç bir tabela. Bu da Tamer arkadaşımıza nasip oldu..

Bozdağ kırk oluklar (Çeşmeler)…

Vallaha hepsinden içtim ama değdi o kadar yoldan sonra..

[IMG=http://imageshack.us/a/img534/8238/dscf6819f.jpg][/IMG]
Ödemiş Bozdağ Mermeroluk…Aşağıdaki inanılmaz sıcağa oranlana müthiş bir serinlik. İste yazin benim piknik yapmak için geleceğim yer bu ağaçların altıdır dedirtiyor…



Ve gezimizin ilk etabını tamamladık. Gölcük’teki otelimize vardık. Şimdiye dek Türkiye’de ve dünyanın çeşitli yerlerinde bir suru seyahatler yaptım ve hatta yasadım..Ödemiş ve Gölcük hakkında bir not düşmek istiyorum…Gölcüğe ilk defa fakat Ödemiş’e üçüncü gelişim. Buranın insanları sizleri kendinizi sanki kendi evinizdeymiş gibi hissettiriyor. Kültürlerinde misafirleri agirlamak ve yorlerini en iyi sekilde tanıtmak var. Yabanci diye sizlerden yediğiniz ve içtiğinizden uçuk kaçık ücretler talep etmek yok. Hatta ve hatta Gölcüğün virajlı yollarına burada kaldığımız surece birçok kereler inip çıkarken, motosikletimin egzozu bozuldu. Tamir eden arkadaş o kadar uğraştı ve yakinlik gösterdi ki çıkarken yanaklarından öptüm. Buranın yerlisi olan arkadaşım Tamer dedi ne gerek var adamı öpüyorsun dedi. Aslında bunun nedeni şuydu. Bizler burada zorluklarla aldığımız motosikletlerimizi bakıma ya da tamire götürdüğümüzde buradaki arkadaş kadar ilgi gösterilmesini bekliyoruz. Paralarını eksik vermediğimiz halde bizlere böylesine bir yakınlık gösterilmiyor. Motosikletime böyle bir özen gösterip benim problemimi çözen Ödemiş Motrrad Ergün Usta’ya da saygılarımı iletirim. 





Heytttt balık yakalanmış 

Hakan ’cim sen de mi tuttun???



Göl kenarında bir akşamüstü…




Ne çaydı ama herhalde suyundan…kaç tane içtiğimi bilmiyorum….


kaynak http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/107187-istanbul-odemis-efes-sirince-cesme-alacati-gezimiz-950-km-29-agus-3-eylul.html

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

falcon sport 100 lüx

Motor Tipi Tek Silindir - 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı Hacim 97.8 cc Max. Güç 9000 d/d - 7 kw - 9.4 Hp Max. Hız 90 Km/h Vites 5 Vitesli Manuel Ateşleme CDI / Elektrikli Marş / Kick-Start Akü 12V / 7 Ah Yakıt Tankı 11 Litre Yakıt Sarfiyatı 1.8 L / 100 Km Ağırlık 98 Kg Max. Yük 160 Kg Uzunluk 1950 mm Genişlik 750 mm Yükseklik 1070 mm Frenler Ön, Arka Kampana Lastik Ölçüleri Ön, 2.50 - 18 • Arka, 2.75 - 18