Ana içeriğe atla

Motosiklet ve Bisiklet Sezonu Açıldı


Motosiklet ve bisiklet sezonu Dünya Fuar Yapım tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen 2012 Eurasia Moto Bike Expo ile açıldı.

1 Mart'ta başlayan ve bu akşam sona erecek olan fuarda 100 yeni motosiklet ve bisikletin ilk kez tanıtımı yapıldı. Kara ve soğuk havaya rağmen şuana kadar fuarı 78 bin 678 kişi gezdi 

İki teker tutkunları kar kış demedi Dünya Fuar Yapım tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen 2012 Eurasia Moto Bike Expo'ya (Motosiklet, Bisiklet ve Aksesuarları Fuarı) koştu. 1 Mart'ta başlayan ve bu akşam sona erecek olan fuarı şuana kadar 78 bin 678 kişi gezdi. Motosiklet ve bisiklet sezonunun açılışının da yapıldığı fuarda bu yıl 100 yeni motosiklet ve bisiklet modeli tanıtıldı. Yeşilköy'de bulunan İstanbul Fuar Merkezi'nin 9, 10 ve 11'inci salonlarında gerçekleşen fuarı ziyaret etmek için İstanbul dışında da özel turlarla gelenler oldu. Sektörün en büyük ve tek buluşması olan Moto Bike Expo'da son model motosiklet ve bisikletlerin yanı sıra kasklar, sürücü giysileri, gözlükler, montlar, eldivenler, botlar, çizmeler, lastikler, modifiye ve performans kitleri, özel yağlar ve katkı maddeleri dahil, pek çok aksesuar ve ekipman sergilendi. Ayrıca ücretsiz eğitim seminerleri de verildi. 

Tüm sektör birarada 

Bu yıl dördüncüsü düzenlenen fuarı Motosiklet Endüstrisi Derneği (MOTED), Motosiklet Sanayicileri Derneği (MOTODER) ve Bisiklet Endüstrisi Derneği'nin (BİSED) çatısı altındaki tüm kuruluşların yanı sıra çok sayıda kulüp de destekledi. 2012 Eurasia Moto Bike Expo'yu düzenleyen Dünya Fuar Yapım Genel Müdürü Murat Demirtaş, "Dört yılda sektörün buluşma noktası haline gelen Eurasia Moto Bike Expo'da bu yıl 100 yeni motosiklet ve bisiklet modeli sergilendi. Fuarın son günü havanın da güzel olmasını fırsat bilen motosiklet ve bisiklet severler fuara akın etti, rekor bir ziyaretçi sayısına ulaştık" dedi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı  Merhaba arkadaşlar öncelikle bu siteye tesadufen rastlamıstım ve bu siteye üye oldugum gunden bu gune hayatımda çok şey değişti motor bilgisi olarak ve daha öğrenmem gereken çok şeyin oldugunu anladım. Motorcuyum diyen arkadasların Motorcuyum demeden önce bu siteden bir kere gecmesi gerektigini ögrendim. Arkadaslık,dostluk ve yardımlasma. Bilgi paylaşma konusunda birbirine yardım etmeyi bir görev bilen arkadaslar beni bu siteye abone etti Hepsine teşekkur ediyorum. Ve girdiğim günden beride Kendimi sizlere Tanıtmamanın bir ezikliğini yaşıyorum. Tanışma bölümünü sonradan farketmiştim   Beni affedin artık. İsmim adil Ankarada yasıyorum Motor sevdalısıyım. Tiger 250cc  Namı diğer Kanuni  Asıl konumuzda Almak istedigim motoru sonunda Tiger 250cc'yi Aldım Arkadaslar ve cok mutluyum inanın. Merak eden arkadaslara Motor hakkında bilgi vermek istiyorum. Bundan önceki Motorum Mz301cc idi uzun bir süre Forumlarda Satmak için ugra