Ana içeriğe atla

Daha Önce Tamirciydi, Şimdi Motosiklet Satışında Türkiye Birincisi Oldu


1983 yılına kadarFethiye’de motosiklet tamirciliği yapan Nuri Kıvrak, o yıldan sonra başladığı motosikleti satışlarıile kendi dalında Türkiye rekoru kırdı.

Türkiye’de perakende olarak 80 noktada, 45 firma ile Honda Motosiklet satışı yaparken; Fethiye Honda Motosiklet Bayii Sahibi Nuri Kıvrak, bir önceki yıla oranla satışını yüzde 80 arttırıp, 4 bin adet motosiklet satışı yaptı. Başta İstanbul, İzmir, Adana ve Mersin olmak üzere pek çok ili geride bırakan Fethiyeli motosiklet bayii sahibi Nuri Kıvrak, 2012 yılı satış hedefini ise 8 bin adet olarak açıkladı. Nuri Kıvrak’a Honda Türkiye Başkanı Hideto Yamasaki tarafından Türkiye perakende satış birinciliği teşekkür plaketi sunuldu.
1983 yılına kadar Fethiye’de motosiklet tamirciliği yapan Nuri Kıvrak, o yıldan sonra başladığı motosikleti satışları ile kendi dalında Türkiye rekoru kırdı.

Türkiye’de perakende olarak 80 noktada, 45 firma ile Honda Motosiklet satışı yaparken; Fethiye Honda Motosiklet Bayii Sahibi Nuri Kıvrak, bir önceki yıla oranla satışını yüzde 80 arttırıp, 4 bin adet motosiklet satışı yaptı. Başta İstanbul, İzmir, Adana ve Mersin olmak üzere pek çok ili geride bırakan Fethiyeli motosiklet bayii sahibi Nuri Kıvrak, 2012 yılı satış hedefini ise 8 bin adet olarak açıkladı. Nuri Kıvrak’a Honda Türkiye Başkanı Hideto Yamasaki tarafından Türkiye perakende satış birinciliği teşekkür plaketi sunuldu.

19 yıllık motosiklet bayiliği sırasında tam 16 yıldır Türkiye’de en çok motosiklet satan bayii unvanını hiçbir bayiye vermeyen Nuri Kıvrak, satış birinciliği gururu yaşıyor. Önümüzdeki günlerde Japonya’dan Honda satış CEO’sunun Fethiye’ye de geleceğini söyleyen Nuri Kıvrak, “Motosiklet satışı sırasında motosiklet kullanılması, trafikte karşılaşılan sorunlara kadar eğitim veriyoruz. Ayrıca motosikleti sattıktan sonra servis hizmetini en yüksek düzeyde tutuyoruz. 2010 yılındaki satışımızı yüzde 80 artırıp, 2011 yılında 4 bine çıkardık. 2012 yılı satış hedefimizi 8 bin olarak planladık. Birincilik nedeniyle hakikaten mutluluk yaşıyoruz. İlkemiz, esnaflıkta dürüstlük. Bu ilke ile satış birinciliğini Türkiye’de Fethiye bayii olarak sürdürmeye devam ettireceğiz” dedi.
Kaynak:  
19 yıllık motosiklet bayiliği sırasında tam 16 yıldır Türkiye’de en çok motosiklet satan bayii unvanını hiçbir bayiye vermeyen Nuri Kıvrak, satış birinciliği gururu yaşıyor. Önümüzdeki günlerde Japonya’dan Honda satış CEO’sunun Fethiye’ye de geleceğini söyleyen Nuri Kıvrak, “Motosiklet satışı sırasında motosiklet kullanılması, trafikte karşılaşılan sorunlara kadar eğitim veriyoruz. Ayrıca motosikleti sattıktan sonra servis hizmetini enyüksek düzeyde tutuyoruz. 2010 yılındaki satışımızı yüzde 80 artırıp, 2011 yılında 4 bine çıkardık. 2012 yılı satış hedefimizi 8 bin olarak planladık. Birincilik nedeniyle hakikaten mutluluk yaşıyoruz. İlkemiz, esnaflıkta dürüstlük. Bu ilke ile satış birinciliğini Türkiye’de Fethiye bayii olarak sürdürmeye devam ettireceğiz” dedi.
Kaynak: İHA

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

falcon lion 150

Motor Tipi Tek Silindir - 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı Hacim 149 cc Max. Güç 8500 d/d - 9.00 kw - 13 Hp Max. Hız 140 Km/h Vites 5 Vites Manuel Ateşleme CDI / Elektrikli Marş / Kick-Start Akü 12V - 7 Ah Yakıt Tankı 12 Litre Yakıt Sarfiyatı 2.5 L / 100 Km Ağırlık 135 Kg Max. Yük 180 Kg Uzunluk 2160 mm Genişlik 790 mm Yükseklik 1090 mm Frenler Ön Disk, ABS • Arka Kampana Lasrik Ölçüleri Ön, 2.75 - 18 • Arka, 3.00 - 18