Ana içeriğe atla

CBR efsanesi 20 yaşında


 

CBR efsanesi 20 yaşında

Honda’nın süperspor motosiklet efsanesi CBR bu yıl 20. yaşına bastı. 2012 model CBR1000RR, orjinal CBR900RR’nin, 1991 yılında ilk tanıtımından bu yana kendisinden önceki modelleri şekillendiren ‘tam kontrol’ efsanesi üzerine şekillendirildi. Honda ekibi 2012 model CBR’da sürüş keyfini daha da artırmak için şasi üzerinde yoğunlaştı. Özellikle daha iyi yol tutuş, çekiş ve frenleme performansı için, yeni tekerlekler, yeni ön ve motosiklet üretiminde dünyada bir ilk olarak, geliştirilmiş balanssız arka süspansiyon kullanılıyor. Yeni model 33 bin 900 liradan satılıyor. 

Kaynak: Evrim SEL / VATAN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

falcon lion 150

Motor Tipi Tek Silindir - 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı Hacim 149 cc Max. Güç 8500 d/d - 9.00 kw - 13 Hp Max. Hız 140 Km/h Vites 5 Vites Manuel Ateşleme CDI / Elektrikli Marş / Kick-Start Akü 12V - 7 Ah Yakıt Tankı 12 Litre Yakıt Sarfiyatı 2.5 L / 100 Km Ağırlık 135 Kg Max. Yük 180 Kg Uzunluk 2160 mm Genişlik 790 mm Yükseklik 1090 mm Frenler Ön Disk, ABS • Arka Kampana Lasrik Ölçüleri Ön, 2.75 - 18 • Arka, 3.00 - 18