CBR efsanesi 20 yaşında
Honda’nın süperspor motosiklet efsanesi CBR bu yıl 20. yaşına bastı. 2012 model CBR1000RR, orjinal CBR900RR’nin, 1991 yılında ilk tanıtımından bu yana kendisinden önceki modelleri şekillendiren ‘tam kontrol’ efsanesi üzerine şekillendirildi. Honda ekibi 2012 model CBR’da sürüş keyfini daha da artırmak için şasi üzerinde yoğunlaştı. Özellikle daha iyi yol tutuş, çekiş ve frenleme performansı için, yeni tekerlekler, yeni ön ve motosiklet üretiminde dünyada bir ilk olarak, geliştirilmiş balanssız arka süspansiyon kullanılıyor. Yeni model 33 bin 900 liradan satılıyor.
Kaynak: Evrim SEL / VATAN
Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi
Yorumlar
Yorum Gönder