Ana içeriğe atla

Tire’de Özel Araç Motosiklete Çarptı 1 Ölü


Tire’de Özel Araç Motosiklete Çarptı 1 Ölü


Tire’de Özel Araç Motosiklete Çarptı 1 Ölü
Çalıştığı kutu fabrikasında gece vardiyasından çıkan Tuncay Tuza adlı vatandaş motosikletiyle ikamet ettiği Karateke Köyü’ne giderken özel aracın altında kalarak feci şekilde can verdiTire’de meydana gelen trafik kazasında 1kişi öldü. Tire Organize Sanayi
feci şekilde can verdi
Tire’de meydana gelen trafik kazasında 1kişi öldü. Tire Organize Sanayi, Bölgesi’nde özel sektöre ait bir kutu ve ambalaj fabrikasında vardiyalı işçi olarak çalıştığı öğrenilen evli ve 2 çocuk sahibi Tuncay Tuza (40) iş dönüşü Karateke Köyü’nde bulunan evine gitmek isterken hatalı solama nedeniyle Metin Türküsev’in (48) kullandığı özel aracın altında kalarak, feci şekilde can verdi. İddiaya göre talihsiz kaza şöyle meydana geldi. Gece vardiyasını bitiren Tuncay Tuza (40), 35 M 3846 plakalı kendine ait motosikletiyle Karateke Köyü’nde bulunan evine gitmek üzere Organize Sanayi Bölgesi’nden Tire- İzmir Karayolu’na çıktı. Bir süre yola alan talihsiz adam karayolu üzerinde bulunan köy kavşağına geldiğinde sola dönmek istedi. Bu sırada yine aynı istikamette seyreden Metin Türküsev (48) yönetimindeki 35 AK 9364 plakalı özel araç sola dönüş yapan motosiklet sürücüsünü fark etmeyerek, büyük bir hızla çarptı.
OLAY YERİNDE CAN VERDİ
Çarpmanın etkisiyle motosikletin üzerinden savrulan talihsiz işçi olay yerinde can verdi. Kaza yerine gelen 112 sağlık ekipleri genç adamın hayatını kaybettiğini belirledi. Tire Jandarması tarafından göz altına alınan özel aracın sürücüsü Metin Türküsev verdiği ilk ifadede, “İkimizde aynı yönde ilerliyorduk. Motosiklet köy yoluna sinyal vermeden ani bir dönüş yaptı. Birden önüme çıkan motosikleti fark edemedim. Fren yapmama rağmen duramadım. Çok üzgünüm” dedi. Kaza ile ilgili soruşturma başlatılırken, yaşamını yitiren Tuncay Uza’nın daha önce Tire Süt Kooperatifi’nin Pastörize Süt İşleme Tesisi’nde de bir süre işçi olarak çalıştığı öğrenildi.
(FS -
TİRE’DE ÖZEL ARAÇ MOTOSİKLETE ÇARPTI 1 ÖLÜ
TİRE’DE ÖZEL ARAÇ MOTOSİKLETE ÇARPTI 1 ÖLÜ
TİRE’DE ÖZEL ARAÇ MOTOSİKLETE ÇARPTI 1 ÖLÜ
Kaynak: IHA

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı  Merhaba arkadaşlar öncelikle bu siteye tesadufen rastlamıstım ve bu siteye üye oldugum gunden bu gune hayatımda çok şey değişti motor bilgisi olarak ve daha öğrenmem gereken çok şeyin oldugunu anladım. Motorcuyum diyen arkadasların Motorcuyum demeden önce bu siteden bir kere gecmesi gerektigini ögrendim. Arkadaslık,dostluk ve yardımlasma. Bilgi paylaşma konusunda birbirine yardım etmeyi bir görev bilen arkadaslar beni bu siteye abone etti Hepsine teşekkur ediyorum. Ve girdiğim günden beride Kendimi sizlere Tanıtmamanın bir ezikliğini yaşıyorum. Tanışma bölümünü sonradan farketmiştim   Beni affedin artık. İsmim adil Ankarada yasıyorum Motor sevdalısıyım. Tiger 250cc  Namı diğer Kanuni  Asıl konumuzda Almak istedigim motoru sonunda Tiger 250cc'yi Aldım Arkadaslar ve cok mutluyum inanın. Merak eden arkadaslara Motor hakkında bilgi vermek istiyorum. Bundan önceki Motorum Mz301cc idi uzun bir süre Forumlarda Satmak için ugra