Ana içeriğe atla

Motokurtun İzmir-Trabzon Gezisi (3350 Km) 1


  1. Motokurtun İzmir-Trabzon Gezisi (3350 Km) 1

    Yıllardır hayalini kurduğum büyük Karadeniz gezisine Nihayet TEK BAŞINA 07 EYLÜL 2011 sabah 05:30 da başladım. Sevgili Kabataşlı sağolsun gecenin o vakti uykusundan feragat ederek Bornova otoban çıkışına gelip birkaç fotoğraf çekerek beni uğurladı. Ya Allah Bismillah diyerek yola koyuldum.



    Bu resimde izlediğim Güzergah gösterilmektedir. Kırmızı çizgi gidiş yeşil çizgi ise dönüş istikametimdir










    Bir çorba içtikten sonra tekrar yola devam. Sivrihisarda yemek yedikten sonra hedefim hava kararmadan Yozgata ulaşmaktı. Ve saat 16.30 gibi Yozgata vardım. Bir otele yerleşip dinlendikten sonra Saba 07:30 gibi Kahvaltımı yaparak tekrar yola koyuldum. Hedefim hava kararmadan çocukluğumun ve gençliğimin bir bölümünün geçtiği memleketim Gümüşhaneye ulaşmaktı.









    [SIZE=4]Ve Meşhur Kuşakkayanın Eteklerinde ve herşıt çayının kumlarında kurulmuş Gümüşhanenin Trabzon terafından şehir merkezine girilen karakolun köprüsü.[/SIZE]





















    [SIZE=4]Gençliğimde keklik avı için sık sık geldiğim gözeler köyü ve eski Gümüşhane fotoğrafları.[/SIZE]







    Çocukluk arkadaşım Gümüşhane Belediye başkanı Mustafa CANLI ile



    Çocukluk arkadaşım Halil KIZIL ile




    Baba dostlarını ziyaret






    Tarihi Daltapan Cami Şadırvanı












    Gümüşhane Köylerinden Bir Görünüş.









































    Konu Blindfire tarafından (28-10-2011 Saat 17:29 ) değiştirilmiştir.
    Girerken Yalvarmadık ki, Çıkarken İcazet Alalım.
  2. Motosikleti: Honda CBR 250r

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

falcon sport 100 lüx

Motor Tipi Tek Silindir - 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı Hacim 97.8 cc Max. Güç 9000 d/d - 7 kw - 9.4 Hp Max. Hız 90 Km/h Vites 5 Vitesli Manuel Ateşleme CDI / Elektrikli Marş / Kick-Start Akü 12V / 7 Ah Yakıt Tankı 11 Litre Yakıt Sarfiyatı 1.8 L / 100 Km Ağırlık 98 Kg Max. Yük 160 Kg Uzunluk 1950 mm Genişlik 750 mm Yükseklik 1070 mm Frenler Ön, Arka Kampana Lastik Ölçüleri Ön, 2.50 - 18 • Arka, 2.75 - 18