Ana içeriğe atla

Kenan Sofuoğlu: Takımın motosikleti toparlayacak parası yoktu


 

Kenan Sofuoğlu: Takımın motosikleti toparlayacak parası yoktu

Bu sezon Moto2 kategorisinde ilk kez yarışan milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu, Moto GP kariyerine ara vererek, daha önce iki kez dünya şampiyonluğu yaşadığı Dünya Supersport Şampiyonası'nda mücadele etme kararı aldı.

Moto GP'nin bir alt dalı olan Moto2'de sezonu 59 puanla 17'nci sırada tamamlayan Sofuoğlu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 2012 sezonunda tekrar Dünya Supersport Şampiyonası'nda yarışma kararı aldığını söyledi.

Motosiklet Federasyonu yöneticileriyle görüşerek böyle bir karar aldığını ve Kawasaki tarafından desteklenen Lorenzini Kawasaki takımıyla yeni sezon için anlaşma sağladığını belirten Kenan Sofuoğlu, ''Kawasaki ile anlaştık. Bu yıl Moto2'de kötü bir sezon geçirdim. Moto2'de bir yıl daha kaybetmek istemiyorum ve bu nedenle daha önce yarıştığım kategoriye dönme kararı aldım. Lorenzini Kawasaki takımıyla Dünya Supersport Şampiyonası'nda yarışacağım. Moto2'de kalabilmem için çok güçlü bir takıma ihtiyacım vardı. Ancak, istediğim gibi bir takım olmadı. Kawasaki ise bugüne kadar başarılı bir pilot ile çalışmadı. Kawasaki'yi motosikletinden ya da ekibinden dolayı seçmedim. Eğer Kawasaki'yi dünya şampiyonluğuna taşırsam, onlar da beni dünyaya tanıtmış olacak. Geniş bir sponsorluğu var. Ayrıca Kawasaki dünyada tanınıyor'' diye konuştu.

Sofuoğlu, Moto2'nin dışarıdan gözüktüğü gibi güzel bir kategori olmadığını savunarak, ''Moto2 yarışmalarının daha hızlı olduğu sanılıyor. Aslında Dünya Supersport Şampiyonası, daha hızlı yarışların olduğu bir kategori. Gelecek sezonun daha güzel olacağını düşünüyorum. 2011'i ise kayıp bir yıl olarak görüyorum'' dedi.

Moto2'de yarışabilmek için 650 bin euro ödeme yapılması gerektiğini anlatan milli motosikletçi, ''Dünya Supersport Şampiyonası için 350 bin euro ödeme yapacağız. Ödeme planını federasyonla konuşarak kararlaştırdık'' diye konuştu.

Bu sezon yarıştığı Tecnomag-CIP ile kötü bir sezon geçirdiğini anlatan Kenan Sofuoğlu, ''Yarışta düşme hakkım bile yoktu. Çünkü, düştüğüm zaman takımın motosikleti toparlayacak parası yoktu. Sponsorlarını kaybetmişti'' ifadelerini kullandı.

Milli motosikletçi, gelecek sezon yeniden yarışacağı Dünya Supersport Şampiyonası'nda, 2007 ve 2010 sezonunda dünya şampiyonluğu yaşamıştı.

Kaynak: NTVspor

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı  Merhaba arkadaşlar öncelikle bu siteye tesadufen rastlamıstım ve bu siteye üye oldugum gunden bu gune hayatımda çok şey değişti motor bilgisi olarak ve daha öğrenmem gereken çok şeyin oldugunu anladım. Motorcuyum diyen arkadasların Motorcuyum demeden önce bu siteden bir kere gecmesi gerektigini ögrendim. Arkadaslık,dostluk ve yardımlasma. Bilgi paylaşma konusunda birbirine yardım etmeyi bir görev bilen arkadaslar beni bu siteye abone etti Hepsine teşekkur ediyorum. Ve girdiğim günden beride Kendimi sizlere Tanıtmamanın bir ezikliğini yaşıyorum. Tanışma bölümünü sonradan farketmiştim   Beni affedin artık. İsmim adil Ankarada yasıyorum Motor sevdalısıyım. Tiger 250cc  Namı diğer Kanuni  Asıl konumuzda Almak istedigim motoru sonunda Tiger 250cc'yi Aldım Arkadaslar ve cok mutluyum inanın. Merak eden arkadaslara Motor hakkında bilgi vermek istiyorum. Bundan önceki Motorum Mz301cc idi uzun bir süre Forumlarda Satmak için ugra