Ana içeriğe atla

Honda Türkiye'yi Sel Vurdu!


 

Honda Türkiye'yi Sel Vurdu!

Tayland'da yaşanan sel felaketi üzerine Honda Türkiye'den açıklama geldi.

İşte açıklama; Honda Türkiye olarak, Tayland’da yaşanan sel felaketinin Türkiye’deki üretimimize etkisi ile ilgili en güncel bilgiyi sizlerle paylaşmak istiyoruz.

Tayland’da birkaç haftadır yaşanan şiddetli yağışlar hem bölgede büyük tahribata neden olmuş hem de bölgedeki Honda operasyonlarını olumsuz etkilemiştir. Ayuttahaya bölgesinde otomobil üretimi yapan (Honda Automobile Co) ve Bangkok bölgesinde güç ürünleri vemotosiklet üretimi yapan (Thai Honda Manufacturing) üretimlerini durdurmak zorunda kalmışlardır.

Sel felaketinden dolayı Honda’ya pek çok alt parça sağlayan firma üretimlerini maalesef sürdürememektedir. Bu sebeple Honda Kasım 2011 itibariyle otomobil üretimini yeniden düzenleyecektir.

Honda; bu süreçte oluşacak tüm istenmeyen olumsuzluklardan dolayı tüm müşteri, bayi ve ortak çalıştığı firmalardan özür dilemektedir ve etkinin minimize edilebilmesi için global ağ içerisinde acil düzenlemelere gideceğini bildirmektedir.

Honda Türkiye ise Tayland kaynaklı bazı alt parçaların üretilememesinden dolayı 14 Kasım 2011 tarihinden itibaren üretime ara verecektir. Oluşan hasarın net bilgilerine ulaşılamadığından üretime başlama konusunda belirli bir tarih verilememektedir. Honda Türkiye, normal üretim seviyesine bir an evvel dönmeyi hedeflemekte, oluşacak etkiyi de minimize edebilmek için elinden gelen maksimum çabayı göstermektedir. Güncellenen planlarımızı kamuoyuna aktarmaya devam edeceğimizi bildirir, bu süreç içerisinde göstermiş olduğunuz anlayıştan dolayı Honda Türkiye olarak teşekkür ederiz. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

falcon sport 100 lüx

Motor Tipi Tek Silindir - 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı Hacim 97.8 cc Max. Güç 9000 d/d - 7 kw - 9.4 Hp Max. Hız 90 Km/h Vites 5 Vitesli Manuel Ateşleme CDI / Elektrikli Marş / Kick-Start Akü 12V / 7 Ah Yakıt Tankı 11 Litre Yakıt Sarfiyatı 1.8 L / 100 Km Ağırlık 98 Kg Max. Yük 160 Kg Uzunluk 1950 mm Genişlik 750 mm Yükseklik 1070 mm Frenler Ön, Arka Kampana Lastik Ölçüleri Ön, 2.50 - 18 • Arka, 2.75 - 18