Ana içeriğe atla

Marco Simonceli MotoGP Malezya'daki Feci Kazada Hayatını Kaybetti


 

Marco Simonceli MotoGP Malezya'daki Feci Kazada Hayatını Kaybetti

Moto Gp Malezya Grand Prix'sinde meydana gelen kazada, Honda adına yarışan İtalyan pilot Marco Simoncelli hayatını kaybetti.

Sepang Pistindeki yarışın 2. turunda virajı dönerken ABD'li Colin Edwards ve İtalyan Valentino Rossi ile çarpışan ve ağır yaralanan Simoncelli, yapılan müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

Kazada 24 yaşındaki Simoncelli'nin kaskının çıktığı ve pilotun çarpışmanın ardından yerde hareketsiz kaldığı görüldü.

Avustralya'da geçen hafta düzenlenen Grand Prix'de şampiyon olan Avustralyalı Casey Stoner, kazayı gördüğümde kendimi çok kötü hissettim. Kaskın çıkması hiç iyi bir işaret değildi'' dedi.

Geçen yılın Moto GP şampiyonu Jorge Lorenzo, yaptığı açıklamada, "Böyle bir günde ne söyleyebileceğimi bilmiyorum. Huzur için yat, Marco" dedi. Ducati pilotu Nicky Hayden ise "Hepimiz için korkunç bir gün. Kaza anını gördüm. Kontrolünü kaybetti ve devamında motosikleti üzerinde kalamadı. Çok üzgünüm. Marco, seni çok özleyeceğiz" ifadelerini kullandı.

Virajı dönerken düşen Simoncelli'ye çarpan Edward da yere düşerek birkaç metre sürüklendi, ancak durumunun ciddi olmadığı bildirildi. Simoncelli'ye çarpan 2. pilot Rossi ise motosikletinin üzerinde kalmayı başardı ve pistin dışına çıktı.

Pistteki tıp merkezine götürülen Simoncelli'nin hayatını kaybettiği açıklandı.

Kazanın ardından yarışın iptal edildi.


SIMONCELLI
Kabarık saç modeliyle tanınan 24 yaşındaki Simoncelli, motor yarışlarına 2002'de 125 cc ile başlamıştı. 2006'da 250 cc'ye geçen Simoncelli, bu dalda 2008'de dünya şampiyonu olmuştu.

Simoncelli, 2010'da Moto GP'de yarışmaya başlamıştı.

Katıldığı 148 yarışta 12'si 250 cc'de, 2'si 125 cc'de olmak üzere 14 kez birinci olan Simoncelli, Moto GP'de hiç yarış kazanamadı ancak 2 kez ilk 3'e girmeyi başardı.

İtalyan pilot, geçen Ağustos'ta Çek Cumhuriyeti'nde 3'üncü, geçen hafta Avustralya'da 2'nci olmuştu.

SERİE A'DA 1 DAKİKALIK SAYGI DURUŞU
İtalya Birinci Futbol Ligi'nde (Serie A) bugün oynanacak karşılaşmalarda, Moto GP Malezya Grand Prix'sindeki kazada hayatını kaybeden İtalyan pilot Marco Simoncelli için 1 dakika saygı duruşunda bulunulacak.

İtalya Olimpiyat Komitesi Başkanı Gianni Petrucci, bugünkü Serie A maçlarında saygı duruşunda bulunulacağını açıkladı.

Milan ve İnter kulüpleri de Simoncelli için başsağlığı mesajı yayımladı.

Oynat

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı  Merhaba arkadaşlar öncelikle bu siteye tesadufen rastlamıstım ve bu siteye üye oldugum gunden bu gune hayatımda çok şey değişti motor bilgisi olarak ve daha öğrenmem gereken çok şeyin oldugunu anladım. Motorcuyum diyen arkadasların Motorcuyum demeden önce bu siteden bir kere gecmesi gerektigini ögrendim. Arkadaslık,dostluk ve yardımlasma. Bilgi paylaşma konusunda birbirine yardım etmeyi bir görev bilen arkadaslar beni bu siteye abone etti Hepsine teşekkur ediyorum. Ve girdiğim günden beride Kendimi sizlere Tanıtmamanın bir ezikliğini yaşıyorum. Tanışma bölümünü sonradan farketmiştim   Beni affedin artık. İsmim adil Ankarada yasıyorum Motor sevdalısıyım. Tiger 250cc  Namı diğer Kanuni  Asıl konumuzda Almak istedigim motoru sonunda Tiger 250cc'yi Aldım Arkadaslar ve cok mutluyum inanın. Merak eden arkadaslara Motor hakkında bilgi vermek istiyorum. Bundan önceki Motorum Mz301cc idi uzun bir süre Forumlarda Satmak için ugra