Ana içeriğe atla

İstanbulpark'ta Yunus Erçelik 2011 yılının şampiyonu oldu.


 

İstanbulpark'ta Yunus Erçelik 2011 yılının şampiyonu oldu.

Türkiye Motosiklet Pist Şampiyonası'nın son ayağı İstanbul Park'ta yapılırken, TMF GP'de Yunus Erçelik birinci olarak 2011 yılının şampiyonu oldu.

Yarışçılar, İstanbul Park’a gelen yarış severlere de güzel ve heyecanlı bir gün yaşatırken, yarışlar, yurtdışından ülkemize gelen yabancı pilotlar ile Türk şampiyonların kıyasıya mücadelelerine sahne oldu. Türkiye’nin önde gelen yarışlarından olan Türkiye Pist Şampiyonası’nda TMF GP’yi Yunus Erçelik kazanarak 2011 yılının şampiyonu oldu. TMF GP’de Erdal Karabulut ikinci, Barış Tok da üçüncü sırayı elde etti.

TMF 1000 A Yarışı’nda Arie Vos damalı bayrağı ilk sırada görürken, Tolga Uprak ikinci, Yunus Erçelik de üçüncü oldu.

TMF 600 A mücadelesinde ilk üç sırayı Barış Tok, Toprak Razgatlıoğlu ve Emrah Kıygan aldı.

TMF 1000 B kategorisinde ise İlhan Ercan, Semih Suna ve Ahmet Erken damalı bayrağı ilk üç sırada gören isimler oldu.

TMF 600 B’de ise Anıl Tetik, Gökhan Konşuk ve Kemal Aygün ilk üç sırayı paylaştı.

TMF 1000 B sınıfını İlhan Ercan kazanırken, Semih Suna ve Ahmet Erken podyumu paylaşan diğer yarışçılar oldu.

TMF 600 C kategorisinde ise Engin Yılmaz birinci, İbrahim Yıldız ikinci, Tanyel Kudret’de üçüncü oldu.

TMF 1000 C’de Halil Sert ilk sırayı elde ederken, günü Ömer Doğan ikinci, Sedat Sağlam’da üçüncü olarak tamamladı.

ARIE VOS İLGİDEN MEMNUN

Türkiye Pist Şampiyonası'nın son ayağına katılan Hollanda şampiyonu Arie Vos kendisine olan ilgi karşısında memnuniyetini gizlemedi. Türk yarışçılarla aynı kategoride mücadele eden Vos’a Türk motor severler büyük ilgi gösterdi. İstanbul Park gibi modern bir pistte yarışmaktan memnun olduğunu belirten Hollanda şampiyonu Arie Vos, gelecek sene tekrar Türkiye’ye geleceğini belirtti.

PRESS CUP PORTAKAL’IN

Türkiye Motosiklet Federasyonu tarafından basın mensuplarına yönelik yapılan PRESS CUP’ı Kanal 24 televizyonundan Mahmut Portakal kazandı. PRESS CUP’ta Beyaz TV’den Özgür Türbe İkinci, Tek Rumeli TV’den de Mustafa Demirtaş üçüncü oldu. Press Cup’ta Beyaz TV’den yarışan tek bayan gazeteci Gülsevil Dinç ve Motoron Dergisi’nden Ahmet Köseoğlu’na özel ödül verildi. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı  Merhaba arkadaşlar öncelikle bu siteye tesadufen rastlamıstım ve bu siteye üye oldugum gunden bu gune hayatımda çok şey değişti motor bilgisi olarak ve daha öğrenmem gereken çok şeyin oldugunu anladım. Motorcuyum diyen arkadasların Motorcuyum demeden önce bu siteden bir kere gecmesi gerektigini ögrendim. Arkadaslık,dostluk ve yardımlasma. Bilgi paylaşma konusunda birbirine yardım etmeyi bir görev bilen arkadaslar beni bu siteye abone etti Hepsine teşekkur ediyorum. Ve girdiğim günden beride Kendimi sizlere Tanıtmamanın bir ezikliğini yaşıyorum. Tanışma bölümünü sonradan farketmiştim   Beni affedin artık. İsmim adil Ankarada yasıyorum Motor sevdalısıyım. Tiger 250cc  Namı diğer Kanuni  Asıl konumuzda Almak istedigim motoru sonunda Tiger 250cc'yi Aldım Arkadaslar ve cok mutluyum inanın. Merak eden arkadaslara Motor hakkında bilgi vermek istiyorum. Bundan önceki Motorum Mz301cc idi uzun bir süre Forumlarda Satmak için ugra