Sv650s Bilgi Paylaşım Başlığı
selam arkadaşlar,ülkemizde pek tanınmayan suzuki sv650s modelini kısaca anlatmaya çalışacağım
makina hakkında bilgisi olan,önerisi olan kullanan arkadaşlar varsa bize yardımcı olabilirler
ben de bildiğim kadarıyla sizlere resimlerle destekli olarak aktarmaya çalışacağım
eksiklerim olursa kusura bakmayın lütfen


Sv650 in şu anki kasası 2003 den beridir üretimde,2008 ve 2008 üstü modellerde abs fren sistemi mevcut

4 zamanlı,90 derevce V-Twin çift silindirli,enjeksiyonlu,hemde ilk üretildiği günden beri ,8 sübaplı,sıvı soğutmalı 645cc lik bir V,Avrupadaki adıyla L motora sahip

Motor 11000 devirde redline girerken,9000 devirde maksimum 72 hp güç üretiyor,7200 devirde ise 86 Nm tork üretiyor,bu gerçekten güçlü,makina tam bir tork canavarı,şehir içi kullanımda bu yüzden kullanımı kolay,düşük devirlerde bile gaza mükemmel tepki veriyor

sıkıştırma oranı ise racing makinalar gibi 11,5 : 1

6 ileri şanzımana sahip makina O-ring zincir aktarmalı,makinanın full depo ile ağırlığı 186 kg,17 litrelik depoya sahip,bunun 4 litresi ise yedek
100 km de ortalama 4,3 lt yakan bir makina,normal 6000-7000 devir arası kullanıldığında 1 depo benzinle İstanbuldan Ankaraya rahat rahat gidebilirsiniz
önfrenler çift disk,arka fren ise tek disk,frenleri biraz zayıf kalmış,arka fren çok kolay kilitlenme yapabiliyor,bu bi dezavantaj tabi

makina 120/60-ZR17 lik ön lastiğe,160/60-ZR17 lık arka tekere sahip,her iki teker de tubeless,fabrika çıkışı da Dunlop
soğuk havalarda rahatça çalıştırılabilir çünkü otomatik jikleye sahip,yani sizi hiç uğraştırmaz,makina çalışır çalızmaz yola koyulabilirsiniz
Yağ olarak da castrol 10-50 lik yağ tavsiye ediliyor

son hızını bilmiyorum,aldığım ilk sahibi 238 km görmüş,km saati dijital

üretimi devam etmekle beraber ülkemize ithalatı durdurulmuş,sebebi ise makinanın çift silindir olmasıymış,ülkemizde yanlış hatırlamıyosam 80-90 tane var

DL650 V-Strom,motorunu bu makinadan,gücü ve hp si biraz kırpılmış bi şekilde almış,götürdüğüm ne kadar usta varsa bunun gibi sağlam makina görmedim,bozamayacağın tek makine V makinedir diyorlar,

4 silindirli makinalarla karşılaştırılmasına rağmen sınıfında tek

BIKE dergisi Kasım 2006 sayısında çoklu yetenekli orta siklet sınavı yaptı. Bu test 600-900 cc hacminde ve değişik ortamlarda yeteneklerini sergileyebilen motosiklet modellerini kapsadı: Honda CBF600S, BMW F800S, Kawasaki ER-6F, Suzuki SV650S ve Yamaha TDM900.
http://www.google.com.tr/url?q=http:...DnoGuJa-zONxZA
test sonuçları ortada
1. BMW F800S (Burun farkıyla) ****
2. SV650S (5 sürücüden 3'ü, bunu beğendi) ****
3. ER-6F ***
4. TDM900 ***
5. CBF600S **

makina hakkında bilgisi olan,önerisi olan kullanan arkadaşlar varsa bize yardımcı olabilirler
ben de bildiğim kadarıyla sizlere resimlerle destekli olarak aktarmaya çalışacağım
eksiklerim olursa kusura bakmayın lütfen
Sv650 in şu anki kasası 2003 den beridir üretimde,2008 ve 2008 üstü modellerde abs fren sistemi mevcut
4 zamanlı,90 derevce V-Twin çift silindirli,enjeksiyonlu,hemde ilk üretildiği günden beri ,8 sübaplı,sıvı soğutmalı 645cc lik bir V,Avrupadaki adıyla L motora sahip
Motor 11000 devirde redline girerken,9000 devirde maksimum 72 hp güç üretiyor,7200 devirde ise 86 Nm tork üretiyor,bu gerçekten güçlü,makina tam bir tork canavarı,şehir içi kullanımda bu yüzden kullanımı kolay,düşük devirlerde bile gaza mükemmel tepki veriyor
| Bu resim ufaltılmıştır. Buraya tıklayarak orijinal boyutunda görebilirsiniz. Orijinal boyutu: 1632x1224 px. |
sıkıştırma oranı ise racing makinalar gibi 11,5 : 1
6 ileri şanzımana sahip makina O-ring zincir aktarmalı,makinanın full depo ile ağırlığı 186 kg,17 litrelik depoya sahip,bunun 4 litresi ise yedek
100 km de ortalama 4,3 lt yakan bir makina,normal 6000-7000 devir arası kullanıldığında 1 depo benzinle İstanbuldan Ankaraya rahat rahat gidebilirsiniz
önfrenler çift disk,arka fren ise tek disk,frenleri biraz zayıf kalmış,arka fren çok kolay kilitlenme yapabiliyor,bu bi dezavantaj tabi
makina 120/60-ZR17 lik ön lastiğe,160/60-ZR17 lık arka tekere sahip,her iki teker de tubeless,fabrika çıkışı da Dunlop
soğuk havalarda rahatça çalıştırılabilir çünkü otomatik jikleye sahip,yani sizi hiç uğraştırmaz,makina çalışır çalızmaz yola koyulabilirsiniz
Yağ olarak da castrol 10-50 lik yağ tavsiye ediliyor
son hızını bilmiyorum,aldığım ilk sahibi 238 km görmüş,km saati dijital
üretimi devam etmekle beraber ülkemize ithalatı durdurulmuş,sebebi ise makinanın çift silindir olmasıymış,ülkemizde yanlış hatırlamıyosam 80-90 tane var
DL650 V-Strom,motorunu bu makinadan,gücü ve hp si biraz kırpılmış bi şekilde almış,götürdüğüm ne kadar usta varsa bunun gibi sağlam makina görmedim,bozamayacağın tek makine V makinedir diyorlar,
4 silindirli makinalarla karşılaştırılmasına rağmen sınıfında tek
BIKE dergisi Kasım 2006 sayısında çoklu yetenekli orta siklet sınavı yaptı. Bu test 600-900 cc hacminde ve değişik ortamlarda yeteneklerini sergileyebilen motosiklet modellerini kapsadı: Honda CBF600S, BMW F800S, Kawasaki ER-6F, Suzuki SV650S ve Yamaha TDM900.
http://www.google.com.tr/url?q=http:...DnoGuJa-zONxZA
test sonuçları ortada
1. BMW F800S (Burun farkıyla) ****
2. SV650S (5 sürücüden 3'ü, bunu beğendi) ****
3. ER-6F ***
4. TDM900 ***
5. CBF600S **
Yorumlar
Yorum Gönder