Ana içeriğe atla

Sv650s Bilgi Paylaşım Başlığı


Sv650s Bilgi Paylaşım Başlığı 
selam arkadaşlar,ülkemizde pek tanınmayan suzuki sv650s modelini kısaca anlatmaya çalışacağım

makina hakkında bilgisi olan,önerisi olan kullanan arkadaşlar varsa bize yardımcı olabilirler

ben de bildiğim kadarıyla sizlere resimlerle destekli olarak aktarmaya çalışacağım

eksiklerim olursa kusura bakmayın lütfen

Sv650 in şu anki kasası 2003 den beridir üretimde,2008 ve 2008 üstü modellerde abs fren sistemi mevcut




4 zamanlı,90 derevce V-Twin çift silindirli,enjeksiyonlu,hemde ilk üretildiği günden beri ,8 sübaplı,sıvı soğutmalı 645cc lik bir V,Avrupadaki adıyla L motora sahip




Motor 11000 devirde redline girerken,9000 devirde maksimum 72 hp güç üretiyor,7200 devirde ise 86 Nm tork üretiyor,bu gerçekten güçlü,makina tam bir tork canavarı,şehir içi kullanımda bu yüzden kullanımı kolay,düşük devirlerde bile gaza mükemmel tepki veriyor

Bu resim ufaltılmıştır. Buraya tıklayarak orijinal boyutunda görebilirsiniz. Orijinal boyutu: 1632x1224 px.



sıkıştırma oranı ise racing makinalar gibi 11,5 : 1




6 ileri şanzımana sahip makina O-ring zincir aktarmalı,makinanın full depo ile ağırlığı 186 kg,17 litrelik depoya sahip,bunun 4 litresi ise yedek

100 km de ortalama 4,3 lt yakan bir makina,normal 6000-7000 devir arası kullanıldığında 1 depo benzinle İstanbuldan Ankaraya rahat rahat gidebilirsiniz

önfrenler çift disk,arka fren ise tek disk,frenleri biraz zayıf kalmış,arka fren çok kolay kilitlenme yapabiliyor,bu bi dezavantaj tabi




makina 120/60-ZR17 lik ön lastiğe,160/60-ZR17 lık arka tekere sahip,her iki teker de tubeless,fabrika çıkışı da Dunlop

soğuk havalarda rahatça çalıştırılabilir çünkü otomatik jikleye sahip,yani sizi hiç uğraştırmaz,makina çalışır çalızmaz yola koyulabilirsiniz

Yağ olarak da castrol 10-50 lik yağ tavsiye ediliyor




son hızını bilmiyorum,aldığım ilk sahibi 238 km görmüş,km saati dijital




üretimi devam etmekle beraber ülkemize ithalatı durdurulmuş,sebebi ise makinanın çift silindir olmasıymış,ülkemizde yanlış hatırlamıyosam 80-90 tane var




DL650 V-Strom,motorunu bu makinadan,gücü ve hp si biraz kırpılmış bi şekilde almış,götürdüğüm ne kadar usta varsa bunun gibi sağlam makina görmedim,bozamayacağın tek makine V makinedir diyorlar,




4 silindirli makinalarla karşılaştırılmasına rağmen sınıfında tek




BIKE dergisi Kasım 2006 sayısında çoklu yetenekli orta siklet sınavı yaptı. Bu test 600-900 cc hacminde ve değişik ortamlarda yeteneklerini sergileyebilen motosiklet modellerini kapsadı: Honda CBF600S, BMW F800S, Kawasaki ER-6F, Suzuki SV650S ve Yamaha TDM900.


http://www.google.com.tr/url?q=http:...DnoGuJa-zONxZA

test sonuçları ortada


1. BMW F800S (Burun farkıyla) ****
2. SV650S (5 sürücüden 3'ü, bunu beğendi) ****
3. ER-6F ***
4. TDM900 ***
5. CBF600S **

    


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

falcon sport 100 lüx

Motor Tipi Tek Silindir - 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı Hacim 97.8 cc Max. Güç 9000 d/d - 7 kw - 9.4 Hp Max. Hız 90 Km/h Vites 5 Vitesli Manuel Ateşleme CDI / Elektrikli Marş / Kick-Start Akü 12V / 7 Ah Yakıt Tankı 11 Litre Yakıt Sarfiyatı 1.8 L / 100 Km Ağırlık 98 Kg Max. Yük 160 Kg Uzunluk 1950 mm Genişlik 750 mm Yükseklik 1070 mm Frenler Ön, Arka Kampana Lastik Ölçüleri Ön, 2.50 - 18 • Arka, 2.75 - 18