Ana içeriğe atla

Pistte 200 km hızla ölüme gitti


Pistte 200 km hızla ölüme gitti


Pistte 200 km hızla ölüme gittiTaylan YILDIRIM- Kadir ÖZEN / İZMİR(DHA)26 Haziran 2011İZMİR’de motosiklet yarışı tutkunu Vecihi Erkin Korkmaz, hem kendisi hem de başkaları için güvenli olması nedeniyle tercih ettiği yarış pistinde akıl almaz bir kazaya kurban gitti.200 KM HIZLA ÖLÜME GİTTİ /
Korkmaz, 200 kilometre hızla gittiği sırada kontrolünü yitirdiği motosikletiyle, pist kenarında bulunmaması gereken minibüse arkadan çarparak can verdi. Arkadaşlarının yaşananları ’skandal’ olarak nitelendirip tepki gösterdiği olay öncesinde, Korkmaz’ın sosyal paylaşım sitesi Facebook’taki sayfasına ’Pazar günü R6 ile gazlıyorum. Kalbim var, duygularım var, kimsenin tehmin edemeyeceği kadar tertemiz sevgim var, daha ne olsun’ diye yazdığı ortaya çıktı.

Kaza, bugün saat 14.30 sıralarında Pınarbaşı semtindeki Ülkü Yarış Pisti’nde meydana geldi. Habaş’tan emekli 50 yaşındaki Vecihi Erken Korkmaz, motosikletle hız tutkusunu tehlikesiz yaşamak için her zaman olduğu gibi yarış pistini tercih etti.

PİST KENARINDAKİ MİNİBÜSE ÇARPTI

Aliağa İlçesi’nde kırtasiye dükkanı da bulunan Korkmaz, ilçe devlet hastanesinde doktor olan arkadaşı Kemal Aygün’le sabah saatlerinde İzmir Pınarbaşı’ndaki yarış pistine gitti. Motosiklet tutkunları için düzenlenen halk gününde yarışcı sertifikası da bulunan Aygün, motosiklet kullandı. Ardından 34 FV 122 plakalı motosiklete binen Vecihi Erkin Korkmaz, pistte tur atmaya başladı. Korkmaz, tribünlerin de bulunduğu Egem virajına girdiği sırada motosikletin kontrolünü yitirdi. Arkadaşlarının bu sırada yaklaşık 200 kilomatre hızla gittiğini söyledikleri Korkmaz’ın motosikleti pistten çıkarak, güvenlik kurallarına göre güzergah çevresinde bulunmaması gerektiği belirtilen park halindeki 35 AH 9353 plakalı minibüse çarptı.

Çarpmanın şiddetiyle park halindeki minibüsün yönü değişti. Büyük hasar gören motosiklette bulunan Vecihi Erkin Korkmaz hemen pistte bulunan ambulansa alındı. Korkmaz, doktor arkadaşı Kemal Aygün’ün çabalarına rağmen yaşama döndürülemedi.

SEVENLERİNİ, İZLEMEYE DAVET ETMİŞ

Tutkunu olduğu motosikletle geçirdiği kazada can veren 2 çocuk babası Vecihi Erkin Korkmaz’ın, önümüzdeki ay kızını evlendirmeye hazırlandığı ve bunun heyecanını yaşadığı bilirtildi. Bu arada kazadan önce Korkmaz’ın sosyal payşalım sitesi Facebook’taki sayfasına ’Pazar günü 123’den itibaren hava kararana kadar Pınarbaşı Ülkü yarış pistende R6 ile gazlıyorum. İzlemek isteyen harkese açık bir etkinliktir bekliyorum’, ikinci notunda ise, ’Hayat bir kavga cesaretin varsa, hayat bir umut düşlerin varsa, hayat bir acı sabrın varsa, hayat bir kumar şansın varsa. Neyim mi var? kalbim var, duygularım var, kimsenin tahmin edemeyeceği kadar tertemiz sevgim var. Daha ne olsun’ diye yazdığı ortaya çıktı.

’MİNİBÜS OLMASA KURTULURDU’

Kazanın ardından Vecihi Erkin Korkmaz’ın arkadaşları, yaşananlara tepki gösterdi. Dr. Kemal Aygün şunları söyledi:

"Bizler hem kendimiz ham de insanlar açısından tehlikeli olmaması için, heyecanımızı yaşamak için bu pisti tercih ediyoruz. Ama güvenli olmadığı ortaya çıktı. Bu minibüsün burada olmaması lazımdı. Eğer olmasaydı, arkadaşımız lastiklere çarparak en fazla yaralı olarak kurtulacaktı. Şimdi feci şekilde can verdi. Onun için hukuk mücadelesi başlatacağız."

Dr. Kemal Aygün’ün tepkilerine, bu sırada aynı pistte kullanan diğer motosiklet tutkunlarından da destek geldi.

Olayın ardından Vecihi Erkin Korkmaz’ın cesedi, nöbetci savcının incelemesinin ardından Adli Tıp Kurumu’na kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.

Daha önce başka bir şirket tarafından işletilen aynı pistte 17 Nisan 2005 tarihinde, ralli fotoğrafçısı ve yazarı Ömer Koçyiğit Türkiye Pist Şampiyonası sırasında yarış otomobilinin çarpması sonucu yaşamını yitirmişti.


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/son-haberler/90882-pistte-200-km-hizla-olume-gitti.html#ixzz1QSO0sheo

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı  Merhaba arkadaşlar öncelikle bu siteye tesadufen rastlamıstım ve bu siteye üye oldugum gunden bu gune hayatımda çok şey değişti motor bilgisi olarak ve daha öğrenmem gereken çok şeyin oldugunu anladım. Motorcuyum diyen arkadasların Motorcuyum demeden önce bu siteden bir kere gecmesi gerektigini ögrendim. Arkadaslık,dostluk ve yardımlasma. Bilgi paylaşma konusunda birbirine yardım etmeyi bir görev bilen arkadaslar beni bu siteye abone etti Hepsine teşekkur ediyorum. Ve girdiğim günden beride Kendimi sizlere Tanıtmamanın bir ezikliğini yaşıyorum. Tanışma bölümünü sonradan farketmiştim   Beni affedin artık. İsmim adil Ankarada yasıyorum Motor sevdalısıyım. Tiger 250cc  Namı diğer Kanuni  Asıl konumuzda Almak istedigim motoru sonunda Tiger 250cc'yi Aldım Arkadaslar ve cok mutluyum inanın. Merak eden arkadaslara Motor hakkında bilgi vermek istiyorum. Bundan önceki Motorum Mz301cc idi uzun bir süre Forumlarda Satmak için ugra