Ana içeriğe atla

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı


Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
MZ 251 - 301 


Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız.....

Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım....



Silindir adedi : 1
Motor Hacmi: 243 cc
Motor Gücü : 21 Hp
Depo hacmi : 18 lt
Sıkıştırma : 10.5 : 1
Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm
Vites Oranları
1 Vİtes :3
2. Vites :1.865
3.Vites : 1.333
4. Vites :1.048
5. Vites :0.087
Besleme : 12 V 5-9 Ah
Yakıt tüketim : 4 lt /100 km
0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn
Boş ağırlık : 153 kg
Dolu Ağırlık : 330 kg


[IMG][/IMG]


Bu da başkası
1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim......

[IMG]URL=http://imageshack.us][/URL][/IMG]



Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites.....






Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....


Yorumlar

  1. merhaba ben 13 yaşındayım benim babamda mz 251 var.ama babam
    eskisi gibi ilgilenmiyor. ben ise öğrenmek istiyorum.bana yardımcı olabilirmisiniz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. knk bende 10 yaşında tanıdım şimdi 17 yaşındayım önce kork mayacaksın MZ e binmek kolay deyildir başta para lazım anahtarı tak debrajla çalışmaz bir sert bas boşta benzini yagla koy yag deposuna güvenme iptal ettir sen işlini garantiye al bu motor erkek ister yani motor başka motora benzemez acemisen agırlıgına alış yatırmaya başla oldugu yerde salla yani sonra motor 3 dk flan ısınsın yavaş kalk viraja yavaş gir MZ le kaza yaparsan 1 MZ ölür 2 sende kurtulma şansın düşük haberin olsun...

      Sil
    2. bende var 15 yasindayim gayet guzel kullaniyom

      Sil
  2. mz guzel makına cok yakmasına rahmen bıde egsoz sesını degıştıre bılsek bı bılgısı olan varmı bu konuda

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar mz 251 eksoz arıyorum bulamadım başka hangi motorun eksozu uyar lütfen yardımcı olsun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı  Merhaba arkadaşlar öncelikle bu siteye tesadufen rastlamıstım ve bu siteye üye oldugum gunden bu gune hayatımda çok şey değişti motor bilgisi olarak ve daha öğrenmem gereken çok şeyin oldugunu anladım. Motorcuyum diyen arkadasların Motorcuyum demeden önce bu siteden bir kere gecmesi gerektigini ögrendim. Arkadaslık,dostluk ve yardımlasma. Bilgi paylaşma konusunda birbirine yardım etmeyi bir görev bilen arkadaslar beni bu siteye abone etti Hepsine teşekkur ediyorum. Ve girdiğim günden beride Kendimi sizlere Tanıtmamanın bir ezikliğini yaşıyorum. Tanışma bölümünü sonradan farketmiştim   Beni affedin artık. İsmim adil Ankarada yasıyorum Motor sevdalısıyım. Tiger 250cc  Namı diğer Kanuni  Asıl konumuzda Almak istedigim motoru sonunda Tiger 250cc'yi Aldım Arkadaslar ve cok mutluyum inanın. Merak eden arkadaslara Motor hakkında bilgi vermek istiyorum. Bundan önceki Motorum Mz301cc idi uzun bir süre Forumlarda Satmak için ugra