Ana içeriğe atla

Dünya Enduro Şampiyonası 4. etap yarışları sona erdi

Dünya Enduro Şampiyonası 4. etap yarışları sona erdi -



MUĞLA (CİHAN)- Türkiye Motosiklet Federasyonu ve Orman Spor Kulübü tarafından organize edilen Dünya Enduro Şampiyonası'nın 4´ncü ayağı Muğla’nın Fethiye ilçesinde sona erdi.
11 ülkeden 74 sporcunun katıldığı ikinci gün yarışmalarına 68 sporcu katıldı. Esenköy Akdeniz Offroad Park’ta ter döken sporcular, yorucu etapların ardından kupalarını almanın sevincini yaşadı. Salı Pazarı Meydanı'ndaki Padok alanında yapılan törende İspanya 2, Finlandiya 2, Fransa ve İtalya’da birer birincilik kazandı. Enduro birde Finlandiya’dan Matti Siestola birinci, aynı ülkeden Juha Salminan ikinci, Fransa’dan Rodrig Thain’de üçüncü olurken, Enduro iki de; Fransa’dan Antoine Meo birinci, yine aynı ülkeden Alexendra Pierre Renet ikinci, İspanya’dan Christobal Guer Roro üçüncü oldular. Enduro 3’te Finlandiya’dan Mika Ahola birinci, aynı ülkeden Makro Tarkkala ikinci, İsviçre’den Jeakim Ljunggren ise üçüncü oldu. 125 cc’de; İtalya’dan Jonathan Manzi birinci, Portekiz’den Luis Oliveira ikinci, İspanya’dan Paul Botello’da üçüncü olurken, Enduro Junior’da; İspanya’dan Maria Roman birinci, Fransa’dan Romain Dumontıer ikinci, Fransa’dan Jeremy Joll üçüncü olurken, Xtreme testte ise, İtalya’dan Alex Salvıni birinci, Amerika’dan Jan Blythe ikinci, Portekiz’den Luis Oliveıra da üçüncü oldu.
Türkiyeyi temsil eden İsmail özgül Enduro 1’de 10’ncu, Kağan Tuna’da 11’nci olurken, Enduro 2’de; Şakir Şenkalaycı 13’ncü, Fırat Şahin 14’ncü, Enduro 3’te ise, Serkan Özdemir 11’nci, Kunter Kuşçu 12’nci sırada tamamladı. CİHAN


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

falcon sport 100 lüx

Motor Tipi Tek Silindir - 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı Hacim 97.8 cc Max. Güç 9000 d/d - 7 kw - 9.4 Hp Max. Hız 90 Km/h Vites 5 Vitesli Manuel Ateşleme CDI / Elektrikli Marş / Kick-Start Akü 12V / 7 Ah Yakıt Tankı 11 Litre Yakıt Sarfiyatı 1.8 L / 100 Km Ağırlık 98 Kg Max. Yük 160 Kg Uzunluk 1950 mm Genişlik 750 mm Yükseklik 1070 mm Frenler Ön, Arka Kampana Lastik Ölçüleri Ön, 2.50 - 18 • Arka, 2.75 - 18