Ana içeriğe atla

Casey Stoner yağmurlu havada kazanmayı bildi - MotoGP


Casey Stoner yağmurlu havada kazanmayı bildi - MotoGP


Casey Stoner, yağmur altında gerçekleştirilen MotoGP'nin Britanya ayağında zafere ulaşan isim oldu.

Repsol Honda sürücüsü, pol pozisyonundan başladığı yarışta ilk bölümde liderliğe yükselmesinin ardından kontrollü bir yarış çıkararak damalı bayrağı ilk gören isim oldu.

Repsol Honda'nın diğer pilotu Andrea Dovizioso, giriştiği tüm mücadelelerden başarıyla ayrılmayı başararak baskılara iyi cevap verdi ve yarışı 2. sırada tamamladı. Tech 3 Yamaha'dan Colin Edwards, Britanya'da gösterdiği üstün ve hatasız performansın ardından damalı bayrağı 3. sırada görerek 9 yarış sonra podyumda yer almayı başardı.

Bir ara Dovizioso ile ikincilik mücadelesine girişen Jorge Lorenzo ve Marco Simoncelli yağmurda fazla risk alınca yarış dışı kaldılar.

Ducati'den Nicky Hayden 4. olurken onu Suzuki'den Alvaro Bautista takip etti ve Suzuki uzun zaman sonra böylesine iyi bir derece elde etti.

Dünkü sıralamalarda liderden oldukça yavaş kalarak 13. olan Valentino Rossi bugün sorundan uzak kaldı ve yavaş olmasına rağmen ön bölümde yaşanan sorunlarla birlikte 6. olmayı başardı.

1 STONER C.Repsol Honda TeamLap 19
2 DOVIZIOSO A.Repsol Honda Team+15.439
3 EDWARDS C.Monster Yamaha Tech 3+21.416
4 HAYDEN N.Ducati Team+26.075
5 BAUTISTA A.Rizla Suzuki MotoGP+35.568
6 ROSSI V.Ducati Team+1:00.835
7 ABRAHAM K.Cardion AB Motoracing+1:27.226
8 ELIAS T.LCR Honda MotoGP+1:50.063
9 AOYAMA H.San Carlo Honda Gresini+1:51.490
10 CAPIROSSI L.Pramac Racing Team+1:55.333
11 BARBERA H.Mapfre Aspar Team MotoGP+14.065


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

falcon sport 100 lüx

Motor Tipi Tek Silindir - 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı Hacim 97.8 cc Max. Güç 9000 d/d - 7 kw - 9.4 Hp Max. Hız 90 Km/h Vites 5 Vitesli Manuel Ateşleme CDI / Elektrikli Marş / Kick-Start Akü 12V / 7 Ah Yakıt Tankı 11 Litre Yakıt Sarfiyatı 1.8 L / 100 Km Ağırlık 98 Kg Max. Yük 160 Kg Uzunluk 1950 mm Genişlik 750 mm Yükseklik 1070 mm Frenler Ön, Arka Kampana Lastik Ölçüleri Ön, 2.50 - 18 • Arka, 2.75 - 18