Ana içeriğe atla

150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya


150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
Arkadaşlar,

Son zamanlarda piyasaya çıkan kros motorların hemen hemen hepsi aynı motor tipi ile ithal ediliyor. Bunlar Zealsun ve Zongshen için ZS, Skygo için SG, Asya için AS gibi ön takılar alıyorlar. Her "sözde" marka için ayrı başlık açmaktansa bu motorlarla ilgili tecrübelerimizi bu başlıkta paylaşalım.

Bu benim Zealsun ZS200GY-A modeli motorum. Henüz çok yeni fazla tecrübem yok kendisi ile. Şu an tek sorunum sabahları zor çalıştırmam ve Jikle yerinin ulaşması zor bir yerde olması.





Bunlar da Kawa65 arkadaşımızın deneyimleri:

Alarmı alır almaz serviste iptal ettirdim.Ben performansından oldukça memnunum.
Başlarda debriyaj kolu çok sert gelebilir.Zamanla yumuşuyor.Çalıştırırken mutlaka jikleyi üst konumunda bir kaç dakika tut.
Rolanti ayarını başlarda biraz yüksek tutarsan ilk çalıştırış kolay olur ama
biraz fazla benzin yakar.Motora iyice alıştıktan sonra rolantiyi normal konumuna
getir.Arka amörsitörü 85 cm.kadar yükseltebilirsin.
Çalışır durumda iken boşa geçmesi zordur.Diğer dirt-bike lar da da böyledir.
İlk servise 400 km.de mutlaka gir ve ilk yağını değiştir.Makine çok değişiyor.
İlk 1000 km de buji sık sık kurum bağlar ve ilk çalıştırmada problem çıkarır.
Sakın sinirlenme.Bujiyi sökmek biraz zordur,orjinal aparatı ile.Bunun yerine yıldız
bir anahtar ayarla buji kafasına göre.Temizle ve tak.Hemen çalışır.
Makinanın tek kronik problemi budur.
Şu an 88.000 km.de 200 zealsun gy-a İstanbul caddelerinde kurye bir arkadaş
tarafından halen kullanılmakta ve sadece 70.000 km.de üst kapak contası
değişmiştir.Yani motoru sağlamdır.
Güle güle kullan,yollar ve doğa seni bekliyor.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

falcon lion 150

Motor Tipi Tek Silindir - 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı Hacim 149 cc Max. Güç 8500 d/d - 9.00 kw - 13 Hp Max. Hız 140 Km/h Vites 5 Vites Manuel Ateşleme CDI / Elektrikli Marş / Kick-Start Akü 12V - 7 Ah Yakıt Tankı 12 Litre Yakıt Sarfiyatı 2.5 L / 100 Km Ağırlık 135 Kg Max. Yük 180 Kg Uzunluk 2160 mm Genişlik 790 mm Yükseklik 1090 mm Frenler Ön Disk, ABS • Arka Kampana Lasrik Ölçüleri Ön, 2.75 - 18 • Arka, 3.00 - 18