Ana içeriğe atla

150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya


150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
Arkadaşlar,

Son zamanlarda piyasaya çıkan kros motorların hemen hemen hepsi aynı motor tipi ile ithal ediliyor. Bunlar Zealsun ve Zongshen için ZS, Skygo için SG, Asya için AS gibi ön takılar alıyorlar. Her "sözde" marka için ayrı başlık açmaktansa bu motorlarla ilgili tecrübelerimizi bu başlıkta paylaşalım.

Bu benim Zealsun ZS200GY-A modeli motorum. Henüz çok yeni fazla tecrübem yok kendisi ile. Şu an tek sorunum sabahları zor çalıştırmam ve Jikle yerinin ulaşması zor bir yerde olması.





Bunlar da Kawa65 arkadaşımızın deneyimleri:

Alarmı alır almaz serviste iptal ettirdim.Ben performansından oldukça memnunum.
Başlarda debriyaj kolu çok sert gelebilir.Zamanla yumuşuyor.Çalıştırırken mutlaka jikleyi üst konumunda bir kaç dakika tut.
Rolanti ayarını başlarda biraz yüksek tutarsan ilk çalıştırış kolay olur ama
biraz fazla benzin yakar.Motora iyice alıştıktan sonra rolantiyi normal konumuna
getir.Arka amörsitörü 85 cm.kadar yükseltebilirsin.
Çalışır durumda iken boşa geçmesi zordur.Diğer dirt-bike lar da da böyledir.
İlk servise 400 km.de mutlaka gir ve ilk yağını değiştir.Makine çok değişiyor.
İlk 1000 km de buji sık sık kurum bağlar ve ilk çalıştırmada problem çıkarır.
Sakın sinirlenme.Bujiyi sökmek biraz zordur,orjinal aparatı ile.Bunun yerine yıldız
bir anahtar ayarla buji kafasına göre.Temizle ve tak.Hemen çalışır.
Makinanın tek kronik problemi budur.
Şu an 88.000 km.de 200 zealsun gy-a İstanbul caddelerinde kurye bir arkadaş
tarafından halen kullanılmakta ve sadece 70.000 km.de üst kapak contası
değişmiştir.Yani motoru sağlamdır.
Güle güle kullan,yollar ve doğa seni bekliyor.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı  Merhaba arkadaşlar öncelikle bu siteye tesadufen rastlamıstım ve bu siteye üye oldugum gunden bu gune hayatımda çok şey değişti motor bilgisi olarak ve daha öğrenmem gereken çok şeyin oldugunu anladım. Motorcuyum diyen arkadasların Motorcuyum demeden önce bu siteden bir kere gecmesi gerektigini ögrendim. Arkadaslık,dostluk ve yardımlasma. Bilgi paylaşma konusunda birbirine yardım etmeyi bir görev bilen arkadaslar beni bu siteye abone etti Hepsine teşekkur ediyorum. Ve girdiğim günden beride Kendimi sizlere Tanıtmamanın bir ezikliğini yaşıyorum. Tanışma bölümünü sonradan farketmiştim   Beni affedin artık. İsmim adil Ankarada yasıyorum Motor sevdalısıyım. Tiger 250cc  Namı diğer Kanuni  Asıl konumuzda Almak istedigim motoru sonunda Tiger 250cc'yi Aldım Arkadaslar ve cok mutluyum inanın. Merak eden arkadaslara Motor hakkında bilgi vermek istiyorum. Bundan önceki Motorum Mz301cc idi uzun bir süre Forumlarda Satmak için ugra