150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
Arkadaşlar,
Son zamanlarda piyasaya çıkan kros motorların hemen hemen hepsi aynı motor tipi ile ithal ediliyor. Bunlar Zealsun ve Zongshen için ZS, Skygo için SG, Asya için AS gibi ön takılar alıyorlar. Her "sözde" marka için ayrı başlık açmaktansa bu motorlarla ilgili tecrübelerimizi bu başlıkta paylaşalım.
Bu benim Zealsun ZS200GY-A modeli motorum. Henüz çok yeni fazla tecrübem yok kendisi ile. Şu an tek sorunum sabahları zor çalıştırmam ve Jikle yerinin ulaşması zor bir yerde olması.
Bunlar da Kawa65 arkadaşımızın deneyimleri:
Alarmı alır almaz serviste iptal ettirdim.Ben performansından oldukça memnunum.
Başlarda debriyaj kolu çok sert gelebilir.Zamanla yumuşuyor.Çalıştırırken mutlaka jikleyi üst konumunda bir kaç dakika tut.
Rolanti ayarını başlarda biraz yüksek tutarsan ilk çalıştırış kolay olur ama
biraz fazla benzin yakar.Motora iyice alıştıktan sonra rolantiyi normal konumuna
getir.Arka amörsitörü 85 cm.kadar yükseltebilirsin.
Çalışır durumda iken boşa geçmesi zordur.Diğer dirt-bike lar da da böyledir.
İlk servise 400 km.de mutlaka gir ve ilk yağını değiştir.Makine çok değişiyor.
İlk 1000 km de buji sık sık kurum bağlar ve ilk çalıştırmada problem çıkarır.
Sakın sinirlenme.Bujiyi sökmek biraz zordur,orjinal aparatı ile.Bunun yerine yıldız
bir anahtar ayarla buji kafasına göre.Temizle ve tak.Hemen çalışır.
Makinanın tek kronik problemi budur.
Şu an 88.000 km.de 200 zealsun gy-a İstanbul caddelerinde kurye bir arkadaş
tarafından halen kullanılmakta ve sadece 70.000 km.de üst kapak contası
değişmiştir.Yani motoru sağlamdır.
Güle güle kullan,yollar ve doğa seni bekliyor.
Son zamanlarda piyasaya çıkan kros motorların hemen hemen hepsi aynı motor tipi ile ithal ediliyor. Bunlar Zealsun ve Zongshen için ZS, Skygo için SG, Asya için AS gibi ön takılar alıyorlar. Her "sözde" marka için ayrı başlık açmaktansa bu motorlarla ilgili tecrübelerimizi bu başlıkta paylaşalım.
Bu benim Zealsun ZS200GY-A modeli motorum. Henüz çok yeni fazla tecrübem yok kendisi ile. Şu an tek sorunum sabahları zor çalıştırmam ve Jikle yerinin ulaşması zor bir yerde olması.
Bunlar da Kawa65 arkadaşımızın deneyimleri:
Alarmı alır almaz serviste iptal ettirdim.Ben performansından oldukça memnunum.
Başlarda debriyaj kolu çok sert gelebilir.Zamanla yumuşuyor.Çalıştırırken mutlaka jikleyi üst konumunda bir kaç dakika tut.
Rolanti ayarını başlarda biraz yüksek tutarsan ilk çalıştırış kolay olur ama
biraz fazla benzin yakar.Motora iyice alıştıktan sonra rolantiyi normal konumuna
getir.Arka amörsitörü 85 cm.kadar yükseltebilirsin.
Çalışır durumda iken boşa geçmesi zordur.Diğer dirt-bike lar da da böyledir.
İlk servise 400 km.de mutlaka gir ve ilk yağını değiştir.Makine çok değişiyor.
İlk 1000 km de buji sık sık kurum bağlar ve ilk çalıştırmada problem çıkarır.
Sakın sinirlenme.Bujiyi sökmek biraz zordur,orjinal aparatı ile.Bunun yerine yıldız
bir anahtar ayarla buji kafasına göre.Temizle ve tak.Hemen çalışır.
Makinanın tek kronik problemi budur.
Şu an 88.000 km.de 200 zealsun gy-a İstanbul caddelerinde kurye bir arkadaş
tarafından halen kullanılmakta ve sadece 70.000 km.de üst kapak contası
değişmiştir.Yani motoru sağlamdır.
Güle güle kullan,yollar ve doğa seni bekliyor.
Yorumlar
Yorum Gönder