Ana içeriğe atla

Nexus 500

Nexus 500





Tutkularından vazgeçmeyenlere ...
Hızlı, pratik ve şehirli!
Hızın, konforun, sonsuz keyfin ve elbette özgürlüğün takipçisi olmak ...

Scooter kullanmaktan vazgeçemeyen, ancak daha hızlı motosiklet arayanların tercihi kısaca budur. Şehir içinde ideal kullanım imkanı sağlayan Gilera Nexus 500, rahat ve sportif görüntüsü ile kendine özgü tarzını en iyi şekilde yansıtmayı başarıyor.

Tasarım

Tasarımında kullanışlı ve işlevsel özellikleri ağır basan Gilera Nexus 500’ün selesinin altında entegral kask bölmesi bulunuyor. İçeri giren, yeni arka ayak koyma yerleri motosikletin tasarımı ile son derece uyumlu ve her boydaki sürücünün rahat seyahat etmesini sağlıyor.
12’’lik çelik jantlı ön lastiği ve 220 mm’lik disk frenleri sayesinde frenajı mükemmel kılan Gilera Nexus 500 ’ün ışıklandırma ve priz sistemi, kullanıcısına maksimum rahatlık sağlamayı amaçlıyor.

Göstergeleri analog ve dijital bir panelden oluşan Gilera Nexus 500’de bulunan sağ elinizin işaret parmağı ile kolayca basabileceğiniz bir düğme, mevcut tüm bilgileri görsel hale getiriyor.
Oturma yerinin ayarlanmasına yarayan yeni düğme sayesinde en rahat en sportif sürüşü ve mükemmel yol tutuşu sağlıyor.

Motor

4 zamanlı, 4 sübaplı elektronik enjeksiyonlu güçlü motoru ile doğaya saygılı olan Gilera Nexus 500, 40, 1 beygir gücünde ve Euro2 normlarına uygun olarak üretiliyor.

Aksesuarlar

Standart Aksesuarlar

• Ön cam
• Sele altı bölmesi
• Immobiliser sistemi

Opsiyonel Aksesuarlar

• Motor ile aynı renk kask seçenekleri
• Motor ilse aynı renk arka çanta seçenekleri
• Branda
• Diz örtüsü

















NEXUS 500


Motor
Tek silindir 4 zamanlı 4 sübaplı
Şasi
Çift kaplamalı çelik boru

Silindir hacmi
460 cc
Ön süspansiyon
Hidrolik furş ile 41 mm boru çapı


Arka süspansiyon
Çift etkili hidrolik amortisör, 4 yay pozisyonu
Silindir çapı
92 mm
Silindir kursu
69 mm
Ön fren
260 mm çift disk ile
Arka fren
240 mm disk ile

Max. güç KW - HP
40,1 hp


Max. tork
43 Nm 5.500 devirde
Jant ölçüleri
Ön: 15”x3,50” Arka: 14”x4,50”

Yakıt besleme
Enjeksiyon
Ön lastik
İç lastiksiz 120/70-15”
Arka lastik
İç lastiksiz 160/60-14”
Yakıt türü
Kurşunsuz benzin 95 oktan min.


Dağıtım
Üstten tek eksantrik, 4 sübap ile
Ateşleme
Elektronik, değişken avanslı
Çalıştırma
Elektrik, otomatik jigle ile
Aks aralığı
1.515 mm

Uzunluk
2.090 mm
Genişlik (en geniş yer)
765 mm




Yağlama
Islak karter, pompa ile
Sele yüksekliği
780 mm

Karter yağ kapasitesi
1,7 lt
Kuru ağırlık
195 kg

Soğutma
Sıvı ile
Yakıt deposu
15 lt 2,8 lt yedek içinde

Debriyaj
Otomatik, kuru tip santrifüjlü
En yüksek h›z
160 km/h

Vites
Değişken kayıplı aktarım sistemi
Egzost çıkışı
Euro 2 normlarında










MODEL
NAKİT FİYAT (15.11.2007)

NEXUS 500
15.216 YTL

NEXUS 250
11.199 YTL

RUNNER 200
7.964 YTL

Not: Alıntıdır...

(Bu motor hakkında görüşlerinizi bekliyorum.. şimdilik ikinci el olarak düşünüyorum.. tip olarak ve özellik olarak çok hoşuma gitti.. benim motorun "babası" versiyonu..)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

falcon sport 100 lüx

Motor Tipi Tek Silindir - 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı Hacim 97.8 cc Max. Güç 9000 d/d - 7 kw - 9.4 Hp Max. Hız 90 Km/h Vites 5 Vitesli Manuel Ateşleme CDI / Elektrikli Marş / Kick-Start Akü 12V / 7 Ah Yakıt Tankı 11 Litre Yakıt Sarfiyatı 1.8 L / 100 Km Ağırlık 98 Kg Max. Yük 160 Kg Uzunluk 1950 mm Genişlik 750 mm Yükseklik 1070 mm Frenler Ön, Arka Kampana Lastik Ölçüleri Ön, 2.50 - 18 • Arka, 2.75 - 18