Nexus 500




Tutkularından vazgeçmeyenlere ...
Hızlı, pratik ve şehirli!
Hızın, konforun, sonsuz keyfin ve elbette özgürlüğün takipçisi olmak ...
Scooter kullanmaktan vazgeçemeyen, ancak daha hızlı motosiklet arayanların tercihi kısaca budur. Şehir içinde ideal kullanım imkanı sağlayan Gilera Nexus 500, rahat ve sportif görüntüsü ile kendine özgü tarzını en iyi şekilde yansıtmayı başarıyor.
Tasarım
Tasarımında kullanışlı ve işlevsel özellikleri ağır basan Gilera Nexus 500’ün selesinin altında entegral kask bölmesi bulunuyor. İçeri giren, yeni arka ayak koyma yerleri motosikletin tasarımı ile son derece uyumlu ve her boydaki sürücünün rahat seyahat etmesini sağlıyor.
12’’lik çelik jantlı ön lastiği ve 220 mm’lik disk frenleri sayesinde frenajı mükemmel kılan Gilera Nexus 500 ’ün ışıklandırma ve priz sistemi, kullanıcısına maksimum rahatlık sağlamayı amaçlıyor.
Göstergeleri analog ve dijital bir panelden oluşan Gilera Nexus 500’de bulunan sağ elinizin işaret parmağı ile kolayca basabileceğiniz bir düğme, mevcut tüm bilgileri görsel hale getiriyor.
Oturma yerinin ayarlanmasına yarayan yeni düğme sayesinde en rahat en sportif sürüşü ve mükemmel yol tutuşu sağlıyor.
Motor
4 zamanlı, 4 sübaplı elektronik enjeksiyonlu güçlü motoru ile doğaya saygılı olan Gilera Nexus 500, 40, 1 beygir gücünde ve Euro2 normlarına uygun olarak üretiliyor.
Aksesuarlar
Standart Aksesuarlar
• Ön cam
• Sele altı bölmesi
• Immobiliser sistemi
Opsiyonel Aksesuarlar
• Motor ile aynı renk kask seçenekleri
• Motor ilse aynı renk arka çanta seçenekleri
• Branda
• Diz örtüsü







NEXUS 500
Motor
Tek silindir 4 zamanlı 4 sübaplı
Şasi
Çift kaplamalı çelik boru
Silindir hacmi
460 cc
Ön süspansiyon
Hidrolik furş ile 41 mm boru çapı
Arka süspansiyon
Çift etkili hidrolik amortisör, 4 yay pozisyonu
Silindir çapı
92 mm
Silindir kursu
69 mm
Ön fren
260 mm çift disk ile
Arka fren
240 mm disk ile
Max. güç KW - HP
40,1 hp
Max. tork
43 Nm 5.500 devirde
Jant ölçüleri
Ön: 15”x3,50” Arka: 14”x4,50”
Yakıt besleme
Enjeksiyon
Ön lastik
İç lastiksiz 120/70-15”
Arka lastik
İç lastiksiz 160/60-14”
Yakıt türü
Kurşunsuz benzin 95 oktan min.
Dağıtım
Üstten tek eksantrik, 4 sübap ile
Ateşleme
Elektronik, değişken avanslı
Çalıştırma
Elektrik, otomatik jigle ile
Aks aralığı
1.515 mm
Uzunluk
2.090 mm
Genişlik (en geniş yer)
765 mm
Yağlama
Islak karter, pompa ile
Sele yüksekliği
780 mm
Karter yağ kapasitesi
1,7 lt
Kuru ağırlık
195 kg
Soğutma
Sıvı ile
Yakıt deposu
15 lt 2,8 lt yedek içinde
Debriyaj
Otomatik, kuru tip santrifüjlü
En yüksek h›z
160 km/h
Vites
Değişken kayıplı aktarım sistemi
Egzost çıkışı
Euro 2 normlarında
MODEL
NAKİT FİYAT (15.11.2007)
NEXUS 500
15.216 YTL
NEXUS 250
11.199 YTL
RUNNER 200
7.964 YTL
Not: Alıntıdır...
(Bu motor hakkında görüşlerinizi bekliyorum.. şimdilik ikinci el olarak düşünüyorum.. tip olarak ve özellik olarak çok hoşuma gitti.. benim motorun "babası" versiyonu..
)
Tutkularından vazgeçmeyenlere ...
Hızlı, pratik ve şehirli!
Hızın, konforun, sonsuz keyfin ve elbette özgürlüğün takipçisi olmak ...
Scooter kullanmaktan vazgeçemeyen, ancak daha hızlı motosiklet arayanların tercihi kısaca budur. Şehir içinde ideal kullanım imkanı sağlayan Gilera Nexus 500, rahat ve sportif görüntüsü ile kendine özgü tarzını en iyi şekilde yansıtmayı başarıyor.
Tasarım
Tasarımında kullanışlı ve işlevsel özellikleri ağır basan Gilera Nexus 500’ün selesinin altında entegral kask bölmesi bulunuyor. İçeri giren, yeni arka ayak koyma yerleri motosikletin tasarımı ile son derece uyumlu ve her boydaki sürücünün rahat seyahat etmesini sağlıyor.
12’’lik çelik jantlı ön lastiği ve 220 mm’lik disk frenleri sayesinde frenajı mükemmel kılan Gilera Nexus 500 ’ün ışıklandırma ve priz sistemi, kullanıcısına maksimum rahatlık sağlamayı amaçlıyor.
Göstergeleri analog ve dijital bir panelden oluşan Gilera Nexus 500’de bulunan sağ elinizin işaret parmağı ile kolayca basabileceğiniz bir düğme, mevcut tüm bilgileri görsel hale getiriyor.
Oturma yerinin ayarlanmasına yarayan yeni düğme sayesinde en rahat en sportif sürüşü ve mükemmel yol tutuşu sağlıyor.
Motor
4 zamanlı, 4 sübaplı elektronik enjeksiyonlu güçlü motoru ile doğaya saygılı olan Gilera Nexus 500, 40, 1 beygir gücünde ve Euro2 normlarına uygun olarak üretiliyor.
Aksesuarlar
Standart Aksesuarlar
• Ön cam
• Sele altı bölmesi
• Immobiliser sistemi
Opsiyonel Aksesuarlar
• Motor ile aynı renk kask seçenekleri
• Motor ilse aynı renk arka çanta seçenekleri
• Branda
• Diz örtüsü
NEXUS 500
Motor
Tek silindir 4 zamanlı 4 sübaplı
Şasi
Çift kaplamalı çelik boru
Silindir hacmi
460 cc
Ön süspansiyon
Hidrolik furş ile 41 mm boru çapı
Arka süspansiyon
Çift etkili hidrolik amortisör, 4 yay pozisyonu
Silindir çapı
92 mm
Silindir kursu
69 mm
Ön fren
260 mm çift disk ile
Arka fren
240 mm disk ile
Max. güç KW - HP
40,1 hp
Max. tork
43 Nm 5.500 devirde
Jant ölçüleri
Ön: 15”x3,50” Arka: 14”x4,50”
Yakıt besleme
Enjeksiyon
Ön lastik
İç lastiksiz 120/70-15”
Arka lastik
İç lastiksiz 160/60-14”
Yakıt türü
Kurşunsuz benzin 95 oktan min.
Dağıtım
Üstten tek eksantrik, 4 sübap ile
Ateşleme
Elektronik, değişken avanslı
Çalıştırma
Elektrik, otomatik jigle ile
Aks aralığı
1.515 mm
Uzunluk
2.090 mm
Genişlik (en geniş yer)
765 mm
Yağlama
Islak karter, pompa ile
Sele yüksekliği
780 mm
Karter yağ kapasitesi
1,7 lt
Kuru ağırlık
195 kg
Soğutma
Sıvı ile
Yakıt deposu
15 lt 2,8 lt yedek içinde
Debriyaj
Otomatik, kuru tip santrifüjlü
En yüksek h›z
160 km/h
Vites
Değişken kayıplı aktarım sistemi
Egzost çıkışı
Euro 2 normlarında
MODEL
NAKİT FİYAT (15.11.2007)
NEXUS 500
15.216 YTL
NEXUS 250
11.199 YTL
RUNNER 200
7.964 YTL
Not: Alıntıdır...
(Bu motor hakkında görüşlerinizi bekliyorum.. şimdilik ikinci el olarak düşünüyorum.. tip olarak ve özellik olarak çok hoşuma gitti.. benim motorun "babası" versiyonu..
Yorumlar
Yorum Gönder