Ana içeriğe atla

MW R1200GS / Adventure Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

BMW R1200GS / Adventure Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı 




Bu resim ufaltılmıştır. Buraya tıklayarak orijinal boyutunda görebilirsiniz. Orijinal boyutu: 1024x680 px.


Bu resim ufaltılmıştır. Buraya tıklayarak orijinal boyutunda görebilirsiniz. Orijinal boyutu: 1024x680 px.


Bu resim ufaltılmıştır. Buraya tıklayarak orijinal boyutunda görebilirsiniz. Orijinal boyutu: 1024x680 px.


















Bu resim ufaltılmıştır. Buraya tıklayarak orijinal boyutunda görebilirsiniz. Orijinal boyutu: 1024x740 px.




















Motor

Tipi Hava/yağ soğutmalı, 2 silindirli, 4 zamanlı, Boxer motor, tek eksantrik ve silindir başına dört supap, merkezi denge mili
Çap/strok 101 mm x 73 mm
Silindir hacmi 1170 cm2
Motor gücü 7000 d./d.’de 100 bg (74 kW)
Azami tork 115 Nm / 5500 d./d.
Kompresyon oranı 11.0:1
Karışım kontrolü / motor yönetimi Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon/dijital motor yönetimi: aşırı beslemede yakıt kesme özellikli BMS-K, çift ateşleme
Emisyon kontrolü Kapalı çevrim, 3 yollu katalitik konvertör

Performans /Tüketim

Azami hız 200 km/s’nin üzerinde
90 km/s sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi 4,3 l
120 km/s sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi 5,5 l
Yakıt tipi 95 oktan kurşunsuz süper, otomatik vuruntu kontrolü özelliği nedeniyle minimum 91 oktan benzin ile de kullanılabilir
Elektrik sistemi

Alternatör 600 W üç fazlı alternatör
Akü 12 V / 12 Ah
Güç aktarımı

Debriyaj Hidrolik olarak kontrol edilen tek diskli kuru tip debriyaj
Şanzıman Daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman, helisel dişli takımı
Tahrik Şaft tahrikli

Şasi / Frenler

Şasi Ön ve arka kısımları bağımsız üç parçalı şasi, yük taşıyan motor-şanzıman ünitesi
Ön çatal / süspansiyon BMW Motorrad Telelever, orta askı çapı 41 mm, merkezi amortisör, 9 farklı mekanik amortisör açılma ayarı seçeneği
Arka çatal / süspansiyon BMW Motorrad Paralever sistemli dökme alüminyumdan üretilmiş tek taraflı salıncak; WAD amortisör (harekete bağlı sönümleme), hidrolik kumanda vasıtasıyla manuel olarak ayarlanabilen yay sertliği, amortisör açılma ayarı
Hareket mesafesi ön/arka 190 mm / 200 mm
Tekerlekler arası mesafe (normal konumda) 1.520 mm
Kaster (normal konumda) 110 mm
Gidon açısı (normal konumda) 62.9°
Jantlar Dökme alüminyum
Ön jant 2,50 x 19
Arka jant 4,00 x 17
Ön lastik 110/80 ZR 19
Arka lastik 150/70 ZR 17
Ön fren Çift diskli EVO fren sistemi, yüzer tip fren diskleri, 305 mm çap, 4 pistonlu sabit kaliper
Arka frenler Tek diskli fren, 265 mm çap, çift pistonlu yüzer tip kaliper
ABS Özel donanım BMW Motorrad Integral ABS (kısmen entegre), devreden çıkarılabilir

Ebatlar / Ağırlıklar

Uzunluk 2.210 mm
Genişlik (aynalar dahil) 915 mm
Yükseklik (aynalar hariç) 1.430 mm
Sele yüksekliği, yüksüz durumda 840 / 860 mm
Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla 1) 225 kg
Kuru ağırlık 2) 199 kg
İzin verilen toplam ağırlık 435 kg
Yük kapasitesi (standart donanımla) 200 kg
Kullanılabilen depo kapasitesi 20,0 l
Yedek depo Yaklaşık 4.0 l



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

falcon sport 100 lüx

Motor Tipi Tek Silindir - 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı Hacim 97.8 cc Max. Güç 9000 d/d - 7 kw - 9.4 Hp Max. Hız 90 Km/h Vites 5 Vitesli Manuel Ateşleme CDI / Elektrikli Marş / Kick-Start Akü 12V / 7 Ah Yakıt Tankı 11 Litre Yakıt Sarfiyatı 1.8 L / 100 Km Ağırlık 98 Kg Max. Yük 160 Kg Uzunluk 1950 mm Genişlik 750 mm Yükseklik 1070 mm Frenler Ön, Arka Kampana Lastik Ölçüleri Ön, 2.50 - 18 • Arka, 2.75 - 18