Ana içeriğe atla

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı 
Merhaba arkadaşlar öncelikle bu siteye tesadufen rastlamıstım ve bu siteye üye oldugum gunden bu gune hayatımda çok şey değişti motor bilgisi olarak ve daha öğrenmem gereken çok şeyin oldugunu anladım.
Motorcuyum diyen arkadasların Motorcuyum demeden önce bu siteden bir kere gecmesi gerektigini ögrendim. Arkadaslık,dostluk ve yardımlasma. Bilgi paylaşma konusunda birbirine yardım etmeyi bir görev bilen arkadaslar beni bu siteye abone etti Hepsine teşekkur ediyorum. Ve girdiğim günden beride Kendimi sizlere Tanıtmamanın bir ezikliğini yaşıyorum. Tanışma bölümünü sonradan farketmiştim  Beni affedin artık.
İsmim adil Ankarada yasıyorum Motor sevdalısıyım.

Tiger 250cc Namı diğer Kanuni 

Asıl konumuzda Almak istedigim motoru sonunda Tiger 250cc'yi Aldım Arkadaslar ve cok mutluyum inanın. Merak eden arkadaslara Motor hakkında bilgi vermek istiyorum. Bundan önceki Motorum Mz301cc idi uzun bir süre Forumlarda Satmak için ugrastım sonucta bir şekilde sattım ve satınca Tigeri almak için gerekli parayı toplamıs oldum direk bayiye gittim Ankarada Kanuni bayisi çok yardımcı ve ilgili idiler zaten gözümde dew gibi görünen Tigeri almam için kafamdaki bütün soruları yanıtladılar. Sonucta bi kısmı pesin bı kısmı Kredi olarak Tigerı 4 gun once Teslim aldım. Aldıgımdan bugune 150 km ye ulastım bile simdi benim ilk izlenimlerimi bi önceki motorum mz 301cc ye göre yapınca çok değişik bir motor fakat bi okadar da dengeli bi okadar oturaklı bir motor forumlarda Hep okurdum Tigerin Gereginden fazla ağır oldugunu yazıyor bazı arkadaslar fakat agırlıgın hiç bir sorun olmadıgını dengesinin cok iyi oldugunu gordum. Şimdi temiz temiz rodajımı geçirmek için Servisinde soyledigi gibi ilk 800 km de 60 km hızı gecmemeye dikkat ediyorum. Motoru eger almak isteyen arkadaslar warsa mutlaka motoru gidip bayisinde görmelerini tavsiye ederim Mondial veya jinlun ile bir tutulmayacak bir Tarzı var 3 motoruda yanyana getirdim Çok değişik bir tarzı var bence daha bir agır görüntüsü ve Kendine has bir karizması var Görenler gercekten hayran kaldılar motora Bilmeyenlerde zaten Harleymi diye soruyorlar önce  şu ana kadar gözüme carpan bir olayda çok seri olmadıgıdır 180 ibre koymuslar ama servisle konustugumda bana iyi bir rodaj sonrasında Max 155 km hız yapabilecegini söyledi ki bu motor bana göre sakin sakin binilecek ve motorun zevki cıkarılacak bir motor diye düşünüyorum ama titreme olayı ile ilgili aşırı bir durumla karsılasmadım çok yüksek devirde düşük bir titremesi var ama bunuda sorun olarak gormuyorum. Şimdi tek isteğim Temiz bir rodaj gecirmek.

Motorda 4 lü sinyaller var benzin göstergesi var ama sadece benzin bittiginde uyaran bir ışıktan ibaret gösterge. Frenlere bastıgınızda otomatik olarak yanan 4 lüler mevcut sinyal verirseniz yanmıyorlar. Sadece yan sehpa var alt sehpası yok Koltukları gayet güzel koltuk anahtarla acılıyor ve altında ufak bir alet vs vs bölümü mevcut. depo 18 lt Ateşleme elden marşlı ayak marsı yok. Amortisorler iki kişi için gayet iyi bence ama tek kişi birde hafifseniz biraz sert yapabilir agırlık oldugu zaman pek etkilemiyor kasisler. Ve En çok hoşuma giden bir şeyde Pedallar altındakı Ayak koyma yerleri sürüş esansında çok işe yarıyor hiç yormuyor hoşuma gitti. Önfrenler Çift Disk Ve gayet güvenli frenleri var arka fren cok kullanmıyorum henuz. Şimdilik motor hakkında edindigim bilgiler bunlar daha sonra gelişmelerden haberdar edebilirim.

Ve Tiger aldığımdan dolayı memnunum sevinçliyim heyecanlıyım Satmıs oldugum Mz 301cc den de cok memnundum hiç bir sorunum olmamıstı bundanda öyle bir performans beklıyorum umarım bir sorun cıkmaz su ana kadar Tiger ile yaptıgım yol ve deneyim kesin bir sonuc değildir sadece paylaşmak istedim. Reklam gibi olmamıstır umarım





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi