Ana içeriğe atla

Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı 
merhaba arkadaslar uzun suredır gıderemedıgım motor sevdama kanuni caracal'la nokta koydum.motoru alalı bır haftaya yakın oluyor. bugun ılk defa mesaıye gıtme fırsatım oldu, bır hafta da ancak 100 kılometre yaptım onun da buyuk bır kısmını bugun yapabıldım. cumartesı gunu aldım motoru, ulustan eve getırdım salı gunu ruhsat ve de plakasıyla ugrastım.persembe gunu plakayı taktırmak ancak nasip oldu. bugun de batıkentten esenbogaya gıttım geldım.mesaı saatlerınden dolayı cok fazla ılgılenme fırsatım olmadı, bazı seylerı goz onunde bulundurarak bu modelı aldım.
ehlıyetımı, kaskımı, montumu eldıvenımı bundan aylar oncesınden almıstım zaten. motorla ılgılı ızlenımlerıme gelınce; egerkı bu motordan cok fazla bır ıvmelenme beklıyorsanız sızı tatmın etmeyecegını dusunuyorum. ama benım su asamada oyle bır beklentım yok,ısın baska bır boyutuna bakacak olursak bana gore gayet guzel ıvmelenıyor.( yani bu, ınsanın bakıs acısına gore degısır, gorecelı bır kavramdır) elden ve de ayaktan marsının olması cok guzel ancak ben bu zamana kadar daha ayaktan marsla calıstır(a)madım.jıglesının sol gıdonda olması buyuk bır avantaj. benzın gostergesı yok , onun yerıne az kaldıgın da yanacak bır ısıklı uyarı sıstemı var.bosa cok kolay gecıyor. ben bu zamana kadar bosa alma sıkıntısı yasamadım.aydınlatması sasırtıcı derece de etkıledı. zaten motora dort kere bındım, ılkınde ulustan eve geldım, ıkıncısınde benden cok abım bındı, onun ıcın motoru cıkardım, ucuncusunde aksam kullandım. ve en son da uzun yolculuk yaptım, yanı bı motora alısma surecınde ne yapılmaması gerekıyorsa onları teker teker yaptım, ama bu sayede bazı seylerı gorme fırsatım oldum, bunlardan bır tanesı de az once yukarıda belırttıgım far aydınlatmalarının cok ıyı olması. yakıtıyla ılgılı bır sey soyleyemeyecegım henuz, cunku 20 ytl lık benzın aldım 100 yı gectı . cok yakacagını dusunmuyorum. alırken o kadar aceleyle ayarlarını yaptılarkı cok fazla kontrol etme fırsatım olmadı, bu yuzden rolantı dusuk, bunu da ya ılk bakımda ya da cok fazla rahatsız ederse( kı genellıkle ılk calıstırmada sorun oluyor)ayarlatacagım.motor ısınınca rolantıyle ılgılı yanı bosta ıstop etme gıbı bır durum olmuyor.
sonucta ben bu motoru dıreksıyon kullanıcısı ( agız alıskanlıgı pardon,) gıdon kullanıcısı olmamak ıcın aldım, ufak tefek sıkıntı cıkarsın kı ben de motoru tanıyayım dıye aldım. bır de ılk asama da cok da guclu bır motorla baslamak ıstemedım.
su ana kadar her hangı bır sorun yok,motorumdan memnunum. Allah utandırmasın ve de kaza bela vermesın ınsallah. buradan butun deneyımlerımı paylasmayı dusunuyorum.

belirteyim kaskım bu değil, agv. motordaki de ben değilim abim


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

falcon sport 100 lüx

Motor Tipi Tek Silindir - 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı Hacim 97.8 cc Max. Güç 9000 d/d - 7 kw - 9.4 Hp Max. Hız 90 Km/h Vites 5 Vitesli Manuel Ateşleme CDI / Elektrikli Marş / Kick-Start Akü 12V / 7 Ah Yakıt Tankı 11 Litre Yakıt Sarfiyatı 1.8 L / 100 Km Ağırlık 98 Kg Max. Yük 160 Kg Uzunluk 1950 mm Genişlik 750 mm Yükseklik 1070 mm Frenler Ön, Arka Kampana Lastik Ölçüleri Ön, 2.50 - 18 • Arka, 2.75 - 18