Ana içeriğe atla

Fethiye'de nefesler tutulacak..

Fethiye'de nefesler tutulacak..


Motosiklette Muğla’nın Fethiye ilçesinde düzenlenecek Dünya Enduro Şampiyonası’nda seyirciler, dünyanın önde gelen pilotlarını gece ve gündüz yarışmalarında izleyerek heyecan dolu bir yarışmaya tanık olacaklar.
Uluslararası Motosiklet Federasyonu (FIM) takviminde yer alan ve Türkiye Motosiklet Federasyonu ile Fethiye Orman Spor Kulübünce organize edilecek ve 8 ayaktan oluşan Dünya Enduro Şampiyonası’nın 4. ayak koşusu, 9-11 Haziran tarihlerinde Türkiye’nin ünlü tatil beldelerinden Fethiye’de gerçekleştirilecek.

Akdeniz’in kendine özgü doğal parkurlarında düzenlenecek yarışmada 100′e yakın yabancı pilot liderlik mücadelesi verecek. Türkiye yarışının dar ve bilinmeyen yollardan oluşması ve zorlu etapların yer alması hız imkanı bulamayan yarışmacıların, parkurdaki zorluklarla mücadele etmesine sahne oluyor. Pilotlar yarışmanın ilk günü olan 9 Haziran Perşembe günü akşam, özel olarak hazırlanan parkurda, seyirciler için super extreme ve serbest stil gösterileri yapacak.

Fethiye Orman Spor Kulübü motosiklet branş sorumlusu Sadık Özdemir, yaptığı açıklamada, geçen yıl eylül ayında düzenlediklerini yarışmaların 8 ülke arasında şampiyonada en iyi ikinci ülke seçildiğini anımsattı.

Özdemir, bu yıl daha iyi bir organizasyon için çalıştıklarını anlatarak, şöyle konuştu:
”Şampiyonaya 15 takımdan yaklaşık 100′e yakın pilot katılacak. Türkiye’den de en az 10 sporcu olacak. Yarışmacılar her gün 280 kilometrelik parkurda zorlu koşullara karşı mücadele edecekler. Şampiyona sporun yanı sıra Türkiye’nin tanıtımına da büyük katkı sağlayacak. Televizyonlardan yayınlanacak şekilde hava ve yer görüntüleri hazırlıyoruz. Ayrıca seyirci gösterilerinin yapılacağı yarışmanın canlı olarak yayınlanabilmesi için televizyonlarla görüşmelerimiz devam ediyor.”

Geçen yıl yarışmayı yaklaşık 15 bin kişinin izlediğini ifade eden Özdemir, ”Bu yarışmada yaklaşık 50 bin seyirciye ulaşacağımıza inanıyorum. Yarışmalara gelenler görsel bir şölene tanıklık edecek. Ayrıca pilotların zorlu etaplardaki mücadelelerini izleyebilecekler” dedi.

Kaynak:Ajans Spor


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/son-haberler/89610-fethiyede-nefesler-tutulacak.html#ixzz1NrCSd9In

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı  Merhaba arkadaşlar öncelikle bu siteye tesadufen rastlamıstım ve bu siteye üye oldugum gunden bu gune hayatımda çok şey değişti motor bilgisi olarak ve daha öğrenmem gereken çok şeyin oldugunu anladım. Motorcuyum diyen arkadasların Motorcuyum demeden önce bu siteden bir kere gecmesi gerektigini ögrendim. Arkadaslık,dostluk ve yardımlasma. Bilgi paylaşma konusunda birbirine yardım etmeyi bir görev bilen arkadaslar beni bu siteye abone etti Hepsine teşekkur ediyorum. Ve girdiğim günden beride Kendimi sizlere Tanıtmamanın bir ezikliğini yaşıyorum. Tanışma bölümünü sonradan farketmiştim   Beni affedin artık. İsmim adil Ankarada yasıyorum Motor sevdalısıyım. Tiger 250cc  Namı diğer Kanuni  Asıl konumuzda Almak istedigim motoru sonunda Tiger 250cc'yi Aldım Arkadaslar ve cok mutluyum inanın. Merak eden arkadaslara Motor hakkında bilgi vermek istiyorum. Bundan önceki Motorum Mz301cc idi uzun bir süre Forumlarda Satmak için ugra