Ana içeriğe atla

D-tracker 125

D-tracker 125
Bu resim ufaltılmıştır. Buraya tıklayarak orijinal boyutunda görebilirsiniz. Orijinal boyutu: 1280x853 px.








Sade Motor Gücü Büyük Motor FI (yakıt Enjeksiyonu) Sistemi
Hava soğutmalı- SOHC, 2 sübab 125 cm3 tek silindir motor 10 beygir gücüne sahiptir.
D-TRACKERbüyük motosikletlerdeki yakıt enjeksiyonu sistemine sahiptir. ( yakıt poması, enjektörü ve gaz gövdesinin ayrı olduğu yerlerde) Bu tip sistem, hava beslemesini azaltır, heyecanlı sport sürüş için onu ideal kılar.

Sert Perimetrik Şase Düzgün Balans Orantısı
Tamemen yeni çelik perimetre şase, 125 cm3 sınıf için üretilmiştir. Sert, kompakt ölçüsü ve hafifliği harika sürüş hakimiyet kalitesi ve kolay mavera yapılmasını sağlar. Biçim ve fonksiyonların kombinasyonu ile şase kullanıcının rahatlıkla bacakları ile kavraması için dizyen edilerek kullanıcının harika şase kontrolü yapmasını sağlar. Tüm şase birleşenleri 125 cm3 sınıfı için özel dizayn edilmiştir. D-TRACKER düzgün balans orantısına sahiptir ve bu ona keskin bir görünüm kazandırır.

Ufak Tip Jant ve Lastikler Dijital Gösterge
125 cm3 sınıf şaseye uygun olması için seçilen jant ve lastik ölçüleri kompakt özellik ve manevra geliştirme özelliği sağlar. D-TRACKER 14’’ ön ve arka jant özelliğine sahiptir. Tamamen dijital gösterge paneli, hız gösterge, takometre, saat, odometre, tur metre özelliklerine sahiptir. Ayrıca yakıt enjeksiyonu ve düşük yakıt göstergesi lamba ile gösterilmektedir.

Pedal Disk Frenler Hafiflik ve Sıkılık
Ön ve arka fren diskler, harika duruş gücü sağlar. Buna ek olarak yaylanmayı aza indirger, pedal disklerin dalgalı şekli daha etkili frenleme performası için balatalara yardımcı olur. Çünkü onun şase bileşenleri 125 cm3 sınıfı için özel üretildir ve bunda D-TRACKER’e hafiflik kazandırarak düşük sele seviyesi özelliğine sahip olmasını sağladı.

YouTube Video



Motor Şase
Motor Hacmi Şase tipi
Hava Soğutmalı, 4 zamanlı, Tek Silindir. Perimetre, çelik

Silindir Hacmi Kaster / Traill
125 cm³ 26˚ / 94 mm

Silindir Çap x Strok Ön Tekerlek Çalışması
54.0 x 54.4 mm 150 mm

Sıkıştırma Oranı Arka Tekerlek Çalışması
9.5:1 180 mm

Sübab Sistemi Ön Lastik
SOHC, 2 sübap 100/80-14

Yakıt Sistemi Arka Lastik
Yakıt Enjeksiyon: ø20 mm x 1 (Keihin) 120/80-14

Ateşleme Direksiyon açısı, Sol / Sağ
Dijital DC-CDI 38˚ / 38˚

Marş Sistemi
Elektrik

Yağlama
Etkili yağlama, Yarı kuru karter

Vites
Şanzıman Frenler
Şaftlı Ön Frenler
Tek 240 mm pedal disk
Çift piston

Arka Frenler
Tek 190 mm pedal disk
Tek piston
İlk azaltma oranı
2.880 (72/25) Ölçüler
Ölçüler (L x W x H)
Vites durumu: 1. 1,900 mm x 770 mm x 1,060 mm
2.917 (35/12)
Aks Açıklığı
Vites durumu: 2. 1,255 mm
2.000 (32/16)
Tekerlek Çalışması
Vites durumu: 3. 230 mm
1.474 (28/19)
Sele Yüksekliği
Vites durumu: 4. 805 mm
1.182 (26/22)
Yakıt Kapasitesi
Vites durumu: 5. 7.0 litres
1.000 (24/24)
Full Ağırlığı
Son azaltma oranı 114 kg
3.143 (44/14)
Performans
Debriyaj Maksimum Güç
Çoklu disk, manual 7.6 kW {10.3 PS} / 8,000 rpm


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

falcon sport 100 lüx

Motor Tipi Tek Silindir - 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı Hacim 97.8 cc Max. Güç 9000 d/d - 7 kw - 9.4 Hp Max. Hız 90 Km/h Vites 5 Vitesli Manuel Ateşleme CDI / Elektrikli Marş / Kick-Start Akü 12V / 7 Ah Yakıt Tankı 11 Litre Yakıt Sarfiyatı 1.8 L / 100 Km Ağırlık 98 Kg Max. Yük 160 Kg Uzunluk 1950 mm Genişlik 750 mm Yükseklik 1070 mm Frenler Ön, Arka Kampana Lastik Ölçüleri Ön, 2.50 - 18 • Arka, 2.75 - 18