Ana içeriğe atla

2008 Ducati Desmosedici RR inceleme

2008 Ducati Desmosedici RR inceleme





Motor aksamı bu motosikletin çarpan kalbi konumunda olsa da şasiye uygulanmış teknolojik gelişimler de önemli rol oynuyor: hybrid iskelet, elden geçirilmiş bileşenler, ve kusursuz karbon fiber gövde. Bu öyle bir motorsiklet ki her an sıradışı sportif performanslı, aynı zamanda pistlerde olduğu kadar cadde de gösterecek hünerleri olan seçkin, nadir, gizemli ve güvenilir bir ürün arayan usta sürücüler için tasarlanmış ve onlar için yaratılmış...

Desmosedici RR'ın renk şeması Desmosedici MotoGP nin de tasarımcısı ve arkasındaki kişi olan ve aynı zamanda
maksimum hız ve mükemmel kontrol sağlayan aerodinamikten sorumlu şahıs Alan Jenkins tarafından yaratılmıştır.
Bu ikiteker bütün olarak, bir yarış makinesi olan Ducati Desmosedici GP6'dan esinlenilmiş. Desmosedici GP7'den uyarlanan çok fonksiyonlu gösterge paneli Ducati Corse işbirliği ile hazırlanmış.






Desmosedici stili dijital panellendirme MotoGP7 projesinden alınmış olup, bu saf minimalist çözüm, temiz çizgilerini bozacak üzerinde hiçbir buton ya da anahtar barındırmamaktadır. Bu geniş ekranı sürücünün elciğe bağlı bar vasıtasıyla geçiş yapabileceği menuleri ile aynı anda 6 ayrı değeri göstermesine olanak tanır.


Ducati Data Analyser (DDA) 'Ducati Veri İnceleme' devreye sokulduğunda ortalama 2mb veri(3,5 saat) saklanabilir.
Bu sistem araç hızı, motor devri, gaz açımları, motor ısısı, gidilen mesafe, tur ve tur zamanları gibi birçok veriyi kayıt imkanı sağlamaktadır. Böylelikle sürücüler kıyaslama inceleme ve Desmosedici RR'ı derinlemesine tanıma kolaylığı elde etmiş olur.
Süspansiyon departmanı Ducati Desmosedici RR için en gelişmiş teknolojileri devreye soktu.
Arka süspansiyon geometrisi GP6 dan gelen tecrübelerle tasarlandı.

Öhlins firmasının gelişmiş çatal ve ayarlanabilir amortisörleri kullanıldı. Ayrıca uç noktada pist performansı yakalamak adına Bridgestone ve Ducati işbirliği ile özelleştirilmiş yollu lastikler imal edildi.

Bu olağanüstü makinenin sıradışı aksamlarından birdiğeri de kendini alanında kanıtlamış Brembo fren diskleridir.
Yeni diskler sadece yarışlar için dizayn edilmiş Radial 'monoblok' kaliperlerle sıkıştırılıyorlar.

Egzoz tasarımı ise 4-2-1 şeklinde bypass valflerle ve susturucuyla donatılmış kuyruk üstü ise F1 otomobillerinde kullanılan seramik karbon karışımı ile güçlendirilmiş. Yeni Desmosedici RR ayrıca içerisinde 102dB yarış egzozu, adanmış CPU, koruma kılıfı ve padok standı olan özel yarış kiti ile sunulacak. Ayrıca Ducati kullanıcıları firmanının 3 sene ücretsiz bakım ve garantisinden faydalanabilecek.





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

falcon sport 100 lüx

Motor Tipi Tek Silindir - 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı Hacim 97.8 cc Max. Güç 9000 d/d - 7 kw - 9.4 Hp Max. Hız 90 Km/h Vites 5 Vitesli Manuel Ateşleme CDI / Elektrikli Marş / Kick-Start Akü 12V / 7 Ah Yakıt Tankı 11 Litre Yakıt Sarfiyatı 1.8 L / 100 Km Ağırlık 98 Kg Max. Yük 160 Kg Uzunluk 1950 mm Genişlik 750 mm Yükseklik 1070 mm Frenler Ön, Arka Kampana Lastik Ölçüleri Ön, 2.50 - 18 • Arka, 2.75 - 18