Ana içeriğe atla

Konya MT Kestel Gezisi


Arkadaşlarla buluştuk ve benzinlerimizi doldurduk.

Yolda sonradan gelen arkadaşlarımızı bekledik, bi aksilik çıktı gelemedi. Boşuna bekledik 

Soner (clawman) ve hayabusa. hiç yakışmamış 





Yolda bol bol mola verdik. Çeşme, taş ne gördüyse durdu millet 


Reklamlar, tıp filan boşuna işte bel fıtığı tedavisi 

Kestel'e geldik, 3-4 km toprak yoldan gitmiştik.

İşte Kestel...



Twisterim ve kestel  

mehmet'in (zx12r) motoru...

Gölün kenarına kadar indik, enduro ruhu var bizde 


Oturmak için şemsiye gibi bir çam ağacı bulduk 



Hüseyin abi şov yaptı  

İşte şemsiye çam ağacı 

Yayla manzarası

Çekme kardeşim...

Soner kros yapacak eyvah. 2 teker halindeki son fotosu

Duvar kağıdı olarak kullanmak için çektim bu fotoyu 

Mustafa arkadaşımız. Biraz dikkate ihtiyacı var. Anladın sen onu mustafa 

Biricik Veysel abimiz.. 

Soner ve KOLU 

İlk defa çeşme gördük sanki. Hatıra fotosu  

CBF kardeşler.

Kestel tepeden görünüş.

Ve dönüş yoluna geçiyoruzzz... Usta krosçumuz, asvalt düşmanı, arazi sever insan Serkan (raptor666)



Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/31204-konya-mt-kestel-gezisi.html#ixzz18vSMwA2U

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mondial 125 MG Classic

Teknik Özellikler 1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı 2. Silindir Hacmi (cm³) : 124 3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50 4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1 : 1 5. Max. Tork : 9.2 Nm at 7500 min 6. Max. Güç : 8.0 kw at 8500 min 7. Max. Hız (km/h) : 90 8. Rölanti : 1500±100 min 9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites 10. İlk Vites Oranı : 2.769 11. Son Vites Oranı : 0.960 12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı 13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma 14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası 15. Ateşleme Tipi : CDI 16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka 17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Kampana / Kampana 18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile 19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18 20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10±0.3 21. Ağırlık (Kg) : 97 22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151 23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1020 24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245 Fotoğraf Galerisi

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı MZ 251 - 301  Arkadaşlar sitede mz sahibi arkadaşlar varsa burda görüşlerimizi bilgilerimizi kısacası motorla ilgili paylaşımları yapmak için herkesi bekliyorum. resimde eklerseniz birbirimizi daha iii tanırız..... Hadi mz ciler........Bu başlık altında bilgilerimizi toplayalım.... Silindir adedi : 1 Motor Hacmi: 243 cc Motor Gücü : 21 Hp Depo hacmi : 18 lt Sıkıştırma : 10.5 : 1 Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm Vites Oranları 1 Vİtes :3 2. Vites :1.865 3.Vites : 1.333 4. Vites :1.048 5. Vites :0.087 Besleme : 12 V 5-9 Ah Yakıt tüketim : 4 lt /100 km 0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn Boş ağırlık : 153 kg Dolu Ağırlık : 330 kg [IMG] [/IMG] Bu da başkası 1990 model 10 yıldır bende. Anlaşılan en son sahibiyim...... [IMG]URL=http://imageshack.us] [/URL][/IMG] Bu da MZ lerin şanzumanı.....En verimli olduğu vitesler (arası uzayan) 3 ve 4. vites..... Bu MZ lerin ateşleme sistemi....Platin, meksefe, bu kutunun içinde.....

falcon sport 100 lüx

Motor Tipi Tek Silindir - 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı Hacim 97.8 cc Max. Güç 9000 d/d - 7 kw - 9.4 Hp Max. Hız 90 Km/h Vites 5 Vitesli Manuel Ateşleme CDI / Elektrikli Marş / Kick-Start Akü 12V / 7 Ah Yakıt Tankı 11 Litre Yakıt Sarfiyatı 1.8 L / 100 Km Ağırlık 98 Kg Max. Yük 160 Kg Uzunluk 1950 mm Genişlik 750 mm Yükseklik 1070 mm Frenler Ön, Arka Kampana Lastik Ölçüleri Ön, 2.50 - 18 • Arka, 2.75 - 18